Gå til innhold

Dere med silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet dere følelsen i brystvorten/brystet? Har lest at følelsen kommer gradvis tilbake somregel, men hvorlenge er det egentlig snakk om?:) takknemlige for svar, tok silikon selv for noen uker siden å begynner allerede å bli utålmodig, men har lest at det kan gå opptil et år før følelsene kommer tilbake?

Anonymous poster hash: 3b45c...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjore ikke det, men midtet følelsen i en "trekant" på undersiden av begge puppene, der er det alltid kaldt og om jeg kjenner at jeg tar der kjennes det langt borte? På en måte.. Brystvortene er helt som før :) 2,5 år siden oprasjon

Anonymous poster hash: 55926...d92

Skrevet

Har også et lite felt på undersiden som jeg har mistet følelsen i. Brystvortene er som før både da og nå etter 7 år. Har også ammet i to av årene etter det gikk også bra. :)

Anonymous poster hash: 766b9...2a0
Skrevet

Tusen takk for svar:) hadde dere mindre følelse i brystvortene like etter oprasjonen så ble di normaliserte etterhvert eller var di akuratt som før rett etter oprasjonen? har jo lest at følelsen kan bedre seg etterkvert men og at noen kan vær uheldige å miste hele følelsen i brystvorten:(

Skrevet

Andre så vil dele erfaringer?:-)

Skrevet

Før jeg tok silikon, så hadde jeg ikke noe følelse i brystvortene. Men etter jeg tok silikon, så har jeg fått god følelse i brystvortene. Og det er så deilig når kjæresten leker med brystene. Endelig føler jeg noe. Jeg var singel når jeg tok operasjonen. Og gikk vel omtrent 6 mnd før jeg hadde sex etterpå. Og var først da jeg kjente at jeg hadde følelse i de.

Anonymous poster hash: 205e8...d2b
Skrevet

Ene brystet er som før. Det andre har jeg redusert følelse i en fjerdedel + brystvorta. Det tok ett år før jeg fikk tilbake det jeg nå har av følelse.

Anonymous poster hash: f25c1...b81

Skrevet

Fatter ikke at dere kludrer med kroppen og putter fremmedlegemer inn i den... Miste følelse, innkapsling ol...

Anonymous poster hash: 444f1...8a3

Skrevet

Fatter ikke at dere kludrer med kroppen og putter fremmedlegemer inn i den... Miste følelse, innkapsling ol...

Har du opplevd å hate din egen kropp så sterkt at du ikke lar noen røre deg og helst ikke går ut uten store klær?

Noen kan kanskje få hjelp via terapi, men jeg kan iallefall si at det hjalp ikke meg. Her måtte jeg bokstavelig talt få meg bryster før jeg klarte å tenke annerledes om meg selv.

Anonymous poster hash: 766b9...2a0

Skrevet

Men det er vel vårt valg å ta. Våres kropp, det går ikke utover noen andre. Jeg har ikke hatt noen problemer, og jeg fikk jo følelse. Nå 7 år etterpå. Så både føles og ser de ut som helt vanlige pupper. Kjæresten min klarer ikke å kjenne silikonet. Jeg hadde fantastiske pupper fra jeg var 14 og fram til jeg fikk siste barnet, da forsvant de helt. Så jeg har bare fylt de opp, og fått tilbake puppene jeg har hatt mesteparten av livet. Utrolig fornøyd.

Anonymous poster hash: 205e8...d2b

Skrevet

mistet følelsen under det ene brystet. ellers som før.

Anonymous poster hash: c1c4f...b46
Skrevet

Det forstår jeg.  Har hatt stygge bryst siden jeg var ferdig og amme som 17,5 åring. Henger og dingler som nylonstrømpper med en stein i.

Ja jeg skal ha STORE PUPPER og var det noe meir du ville klage om så er det min kropp og mine penger.

Anonymous poster hash: df9ba...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...