Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Jeg byttet jobb for et par måneder siden. Rett før jeg sluttet kom jeg i prat med en mann på fest, toppleder i konsernet. (jobbfest) Hadde aldri snakket med han før, og det var kun hyggelig festprat. Han visste da at jeg skulle slutte. Et par dager etter fikk jeg kontaktforespørsel på LinkedIn. Nå fikk jeg en melding, der han lurer på hvordan det går, og sier at vi må treffes over et glass til sommeren. Vi jobber innen samme fagområde, og han kan for meg være en veldig viktig person å ha i nettverket. Men jeg har aldri opplevd å bli kontaktet sånn før, og lurer på hvorfor i alle dager han skulle gidde å bruke tid på meg. Han vet veldig lite om kompetansen min. Spørsmålet er, hadde du gått ut, eller vil jeg drite meg fullstendig ut? Anonymous poster hash: e4af0...bfb
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Han er intressert i deg... Du burde ikke gå hvis du ikke er intressert i han som person Anonymous poster hash: ab0f8...642
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Æsj. Når jeg leser det selv nå ser jeg at det ser sånn ut. Fatter ikke hvorfor, jeg er kjerring og han er dødskjekk. Skulle så gjerne hatt bare bittelitt hjelp ift karrieren. Anonymous poster hash: e4af0...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå