Gå til innhold

Hva skal du lese i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1e566...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste ut en harlan coben bok idag og har en lee child bok liggende. Har også hunger games liggende så vi får se.

Anonymous poster hash: ece92...d36

Skrevet

Masse krim av Peter James!!

Den første boka hans (Levende begravet) las jeg i fjor, og det var umulig å legge den fra seg. Utrolig spennende!

Anonymous poster hash: 77e6c...619

Skrevet

Den første boka hans (Levende begravet) las jeg i fjor, og det var umulig å legge den fra seg. Utrolig spennende!

Er den veldig grotesk? Liker skummel krim men ikke sånn ekkel-skummel :P

Skrevet

Har akkurat begynt på Britt Marie var her av Fredrik Bachmann, har et par krimbøker av Kepler liggende som jeg muligens leser om jeg får tid. 

Ellers så burde jeg lese pensum.....

Skrevet

Den første boka hans (Levende begravet) las jeg i fjor, og det var umulig å legge den fra seg. Utrolig spennende!Anonymous poster hash: 77e6c...619

Er den veldig grotesk? Liker skummel krim men ikke sånn ekkel-skummel :PAnonymous poster hash: 1e566...a6a

Ikke grotesk, men skummel. Dette skjer de første sidene i boka: En kar blir "kidnappet" i sitt eget utdrikkingslag. Kompisene begraver ham levende i en kiste, og skal la ham svette der en time eller to. De setter seg i bilen, og krasjer i fylla. Alle dør...

Skrevet

Sidemålsstiler ...

Anonymous poster hash: 89d78...ab5

Skrevet

Pensum 😢

Anonymous poster hash: 3b1fb...17a

Skrevet

Dib 😎

Anonymous poster hash: 50717...3a5

Skrevet

Den første boka hans (Levende begravet) las jeg i fjor, og det var umulig å legge den fra seg. Utrolig spennende!Anonymous poster hash: 77e6c...619

Er den veldig grotesk? Liker skummel krim men ikke sånn ekkel-skummel :PAnonymous poster hash: 1e566...a6a
Ikke grotesk, men skummel. Dette skjer de første sidene i boka: En kar blir "kidnappet" i sitt eget utdrikkingslag. Kompisene begraver ham levende i en kiste, og skal la ham svette der en time eller to. De setter seg i bilen, og krasjer i fylla. Alle dør...

Å Gud 😱 Får litt Saras nøkkel vibber her..

Men virket spennende! Må sjekke på biblioteket:)

Skrevet

Indias datter, noen som har lest den? :)

Anonymous poster hash: a0b18...a1e

Skrevet

Indias datter, noen som har lest den? :)

Anonymous poster hash: a0b18...a1e

Jepp! Likte den ganske godt, var fengende og interessant. Lett språk, lett underholdning og ikke noe tungt lesestoff. Anbefaler å lese den, syns det var verdt det :) 

Anonymous poster hash: c4dd8...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...