Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Må være litt original for å skille meg ut i mengden Anonymous poster hash: 5ace1...ce4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Du har tydeligvis ikke det som trengs for å skille deg ut... Anonymous poster hash: 202ef...b91
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Faen for en gjeng med megger her. Takk men nei takk. Hi Anonymous poster hash: 5ace1...ce4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Jeg vil råde seg til å holde en litt hyggeligere tone i vertfall 😂 Anonymous poster hash: 1f6ff...3b8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Jeg tror det viktigste er at du argumenterer veldig overbevisende for hvorfor DU er best kvalifisert til nettopp denne jobben. Uten å gjenta det som stgår i CVen bør du få frem hvilke kvalifikasjoner du har og hva du har lært i tidligere jobber osm gjør det spesielt egnet til denne. Lykke til :-) Anonymous poster hash: c477b...932
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Jeg starter alltid med hvor jeg fant annonsen og at jeg søker på ledig stilling som... I neste avsnitt skriver jeg om min motivasjon for å søke akkurat den jobben. Deretter følger jeg på med hva jeg har relevant erfaring med fra tidligere jobber. Jeg tror det er viktig å vise hva du kan tilby denne arbeidsgiveren. Avslutter med en kort oppsummering som viser min holdning til den type jobb og hvordan jeg skal bruke mine kunnskaper og ferdigheter for å oppnå dette. Anonymous poster hash: 78985...a43
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Faen for en gjeng med megger her. Takk men nei takk. Hi Anonymous poster hash: 5ace1...ce4 Ikke bruk slike stygge ord som du bruker her. Du virker også litt meggete. Kanskje fortelle at du er det? Anonymous poster hash: 5a821...d63
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Faen for en gjeng med megger her. Takk men nei takk. Hi Anonymous poster hash: 5ace1...ce4 Søk litt på nett, ligger mye bra ute. Hadde jeg visst å sur å grinete du egentlig er hadde jeg aldri ansatt deg. Anonymous poster hash: 41543...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Faen for en gjeng med megger her. Takk men nei takk. Hi Anonymous poster hash: 5ace1...ce4 Søk litt på nett, ligger mye bra ute.Hadde jeg visst å sur å grinete du egentlig er hadde jeg aldri ansatt deg. Anonymous poster hash: 41543...b9d Jeg tenkte helt motsatt:) Dette er en jente som sier i fra når noe er urimelig:) For de negative svarene over her er bare tåpelige, og jeg synes synd på dere som har det så dårlig med dere selv at dere må tråkke på andre for å føle dere bedre. HI lar seg ikke tråkke på, håper jeg:) Har ikke andre tips selv, men lykke til, HI:) Anonymous poster hash: b1cf5...65e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Faen for en gjeng med megger her. Takk men nei takk. Hi Anonymous poster hash: 5ace1...ce4 Søk litt på nett, ligger mye bra ute.Hadde jeg visst å sur å grinete du egentlig er hadde jeg aldri ansatt deg. Anonymous poster hash: 41543...b9d Jeg tenkte helt motsatt:) Dette er en jente som sier i fra når noe er urimelig:) For de negative svarene over her er bare tåpelige, og jeg synes synd på dere som har det så dårlig med dere selv at dere må tråkke på andre for å føle dere bedre. HI lar seg ikke tråkke på, håper jeg:) Har ikke andre tips selv, men lykke til, HI:) Anonymous poster hash: b1cf5...65e Banning og navnkalling er langt fra det samme som å ha "bein i nesa". Men jeg skjønner at hi 99% sikkert ikke oppfører seg sånn i det virkelige livet, så det går nok bra Man trykker på feil knapper her inne når man kaller folk for megger Anonymous poster hash: 41543...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Jeg skrev at jeg ikke var på jobbleting, men da jeg så annonsen ble jeg veldig interessert og følte at dette var jobben for meg, og at jeg kunne ikke la denne sjansen gå forbi. Så skrev jeg litt om hvilke kvalifikasjoner jeg hadde som passet stillingen og hva jeg kunne tilføre bedriften. Fikk tilbakemelding om at det var den beste søknaden de hadde fått Anonymous poster hash: 06402...98e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 Takk for flere svar dere. Jeg blir så utrolig oppgitt.. er ikke ofte jeg poster noe her, og blir så utrolig skuffa når nesten inoen svarer. Og de som svarer bare er useriøse eller frekke. Jeg er absolutt ikke sånn i virkeligheten. Ville ikke slengt ut "megge" til noen. Ble bare litt hissig! Takk uansett til resten!!! Anonymous poster hash: 5ace1...ce4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 Skriv kort, men godt! Og ha en oversiktlig og fin CV! Ikke noe fancy greier, men mindre du søker en kreativ jobb, da kan du sikkert slippe unna med noe mer krumspring :-) Motivasjon for å søke jobben er alltid pluss! Lykke til! Anonymous poster hash: 8e96d...a3a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 Det aller viktigste er uansett at både søknad og CV er uten skrivefeil, og at det ser ryddig og ordentlig ut. Anonymous poster hash: 8fd3b...48a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #16 Skrevet 21. mars 2016 Innledningen må være relatert til stillingsannonsen så det er vanskelig å komme med konkrete forslag. Men det er viktig at både søknad og cv er et svar på stillingsannonsen og ikke en standardsøknad/cv. Anonymous poster hash: 9f188...ed2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 Synes det er synd jeg at man ikke kaller megger for megger irl også... HI: Tips er jo istedenfor å skrive "Jeg er flink til å *putt inn positivt verb* f.eks ta initiativ/delegere/ansvar, så omformuler til noe konkret der du har en erfaring med å være flink til det. "I min stilling som *** fikk jeg mulighet til å ***, og da lærte jeg viktigheten av ***, dette gjorde at jeg i en slik stilling jeg søker på nå vil være oppmerksom på ***" (Denne setninga må helt klart formuleres bedre ettersom hva du ønsker å få fram, men poenget er ikke å bare ramse opp superlativer, men å sette det i en kontekst). Anonymous poster hash: 82e5e...bf1
FML Skrevet 21. mars 2016 #18 Skrevet 21. mars 2016 Lag et avsnitt øverst i CV under/vestsiden sv bildet hvor du "selger deg selv" ambisjoner, mål og hva du liker å jobbe med og hva du er god på
Surogvanskelig Skrevet 21. mars 2016 #19 Skrevet 21. mars 2016 Kald meg gjerne megge, men veldig mange arbeidsgivere ser bare på CV. Selve søknaden kaster de et blikk på om de stusser på noe fra CVen. Hilsen hovedtillitsvalgt
Surogvanskelig Skrevet 21. mars 2016 #20 Skrevet 21. mars 2016 Kald meg gjerne megge, men veldig mange arbeidsgivere ser bare på CV. Selve søknaden kaster de et blikk på om de stusser på noe fra CVen. Hilsen hovedtillitsvalgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå