Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 har bestemt meg for at barnet mitt skal kutte kontakten med sin halvbror pga det er ingen intresse fra morens side. de får jo ingen forhold uansett. far er sammens med en ny ei og har nesten ikke kontakt med verken min eller halvbroren, så jeg lurer bare på gjorde jeg det riktige her? Anonymous poster hash: c6eab...daa
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Atte hæ? Anonymous poster hash: d2c37...8ad
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Om det er rett eller ei vet jeg ikke, men har gjort det samme. Min ene sønn har tre halvsøsken de er ganske store og 12, 15 og 17. I begynnelsen tok jeg initiativ til kontakt, både med søsknene og besteforeldrene. Men etterhvert forsto jeg at det bare var enveis og den byrden orket jeg rett og slett ikke. Sikkert egoistisk overfor sønnen min, men jeg har min egen familie også å pleie omgang med, dessuten skal jeg ikke prakke på de andre et familiemedlem. De har bestandig vært og er fremdeles hjertelig velkommen. Far som du skjønner er helt ute av bildet. Anonymous poster hash: e6115...ad5
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Har barnet ditt selv interesse av halvbroren da?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Har barnet ditt selv interesse av halvbroren da? Nei det har det ikke Anonymous poster hash: c6eab...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå