Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Alma? Synes det er så nydelig, venter ei jente men tror ikke mannen blir med på det.. Anonymous poster hash: 8553b...5e8
QueeenBeee Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Vakkert navn. Kjenner en flott og sterk jente som heter det, men litt usikker om det passer til en dame?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Fint. Litt svensk Anonymous poster hash: 2aa84...f7c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Fint, men synes Alva er enda finere:) Anonymous poster hash: 1235b...292
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Hadde babyen min vært jente hadde det vært en Alma! Anonymous poster hash: 006f4...070
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder! Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder! Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf Enig! Har vært borti hunder som heter Tina og Gunnar... Anonymous poster hash: fcd6f...eda
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #14 Skrevet 20. mars 2016 Kjenner dessverre en hel masse unger med det navnet. Alma er det nye Emma. Anonymous poster hash: 1b903...396
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 Synes det er litt "veikt". Og 99% av alle jenter som er født de siste årene har korte navn som slutter på a... Nei, for meg blir det for pysete, mangler karakter. Anonymous poster hash: e28b6...9ea
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Fint, men synes Alva er enda finere:) Anonymous poster hash: 1235b...292 Veldig enig! Anonymous poster hash: f066c...acc
Liljekonvall<3 Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Faktisk aldri hørt det før, jeg! Liker det! 😊
Rubella Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Fint! Vet om en liten som heter det. Jeg personlig er enda gladere i Alva.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Nydelig. Og langt mer solid enn de andre "ma"-navnene type Wilma, Selma osv. Anonymous poster hash: 9e8f3...b8d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 Helt nydelig! Er tante til en Alma som snart blir ti år Hadde aldri hørt det før når hun fikk navnet, men likte det med en gang. Liker det bedre enn Alva, selv om det er veldig fint det også. Anonymous poster hash: 60411...895
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #21 Skrevet 21. mars 2016 Dere som aldri har hørt dette navnet før, har dere ikke lest Emil i Lønneberga? Han har en mamma som heter Alma. Anonymous poster hash: 1b903...396
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #22 Skrevet 21. mars 2016 Dere som aldri har hørt dette navnet før, har dere ikke lest Emil i Lønneberga? Han har en mamma som heter Alma. Anonymous poster hash: 1b903...396 Den yngre generasjonen vokste ikke opp med Emil i Lønneberget... Anonymous poster hash: fcd6f...eda
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #23 Skrevet 21. mars 2016 Jeg har en Alma og syns selvfølgelig at det er et av de fineste jentenavnene som er. 😍Hadde Ingrid øverst på lista, men det ble ikke sambo med på. Anonymous poster hash: af1fd...8c8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #24 Skrevet 21. mars 2016 Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder! Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf Så irriterende! Har så lyst å bruke Tuva på mi jente, men onkelen til mannen min bruker det på hunden sin.. 😕 Anonymous poster hash: bbaea...2a1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #25 Skrevet 21. mars 2016 Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder! Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf Så irriterende! Har så lyst å bruke Tuva på mi jente, men onkelen til mannen min bruker det på hunden sin.. 😕 Anonymous poster hash: bbaea...2a1 Ikke bry deg om det!! Anonymous poster hash: b6bb5...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå