Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alma? Synes det er så nydelig, venter ei jente men tror ikke mannen blir med på det..

 

Anonymous poster hash: 8553b...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert navn. Kjenner en flott og sterk jente som heter det, men litt usikker om det passer til en dame? :)

Skrevet

Fint. Litt svensk

 

Anonymous poster hash: 2aa84...f7c

Skrevet

Kjempefint ❤️

Skrevet

Fint, men synes Alva er enda finere:)

 

Anonymous poster hash: 1235b...292

Skrevet

Hadde babyen min vært jente hadde det vært en Alma!

 

Anonymous poster hash: 006f4...070

Skrevet

Helt nydelig både på barn og voksne :)

Skrevet

Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder!

 

Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf

Skrevet

Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder!

 

Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf

Enig! Har vært borti hunder som heter Tina og Gunnar...

 

Anonymous poster hash: fcd6f...eda

Skrevet

Kjenner dessverre en hel masse unger med det navnet. Alma er det nye Emma.

 

Anonymous poster hash: 1b903...396

Skrevet

Synes det er litt "veikt". Og 99% av alle jenter som er født de siste årene har korte navn som slutter på a...

Nei, for meg blir det for pysete, mangler karakter.

 

Anonymous poster hash: e28b6...9ea

Skrevet

Fint, men synes Alva er enda finere:)

 

Anonymous poster hash: 1235b...292

Veldig enig!

 

Anonymous poster hash: f066c...acc

Skrevet

Faktisk aldri hørt det før, jeg! Liker det! 😊

Skrevet

Fint! Vet om en liten som heter det. Jeg personlig er enda gladere i Alva.

Skrevet

Nydelig. Og langt mer solid enn de andre "ma"-navnene type Wilma, Selma osv.

 

Anonymous poster hash: 9e8f3...b8d

Skrevet

Helt nydelig! Er tante til en Alma som snart blir ti år :) Hadde aldri hørt det før når hun fikk navnet, men likte det med en gang. Liker det bedre enn Alva, selv om det er veldig fint det også.

 

Anonymous poster hash: 60411...895

Skrevet

Dere som aldri har hørt dette navnet før, har dere ikke lest Emil i Lønneberga? Han har en mamma som heter Alma.

 

Anonymous poster hash: 1b903...396

Skrevet

Dere som aldri har hørt dette navnet før, har dere ikke lest Emil i Lønneberga? Han har en mamma som heter Alma.

 

Anonymous poster hash: 1b903...396

Den yngre generasjonen vokste ikke opp med Emil i Lønneberget...

 

Anonymous poster hash: fcd6f...eda

Skrevet

Jeg har en Alma og syns selvfølgelig at det er et av de fineste jentenavnene som er. 😍Hadde Ingrid øverst på lista, men det ble ikke sambo med på.

 

Anonymous poster hash: af1fd...8c8

Skrevet

Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder!

 

Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf

Så irriterende! Har så lyst å bruke Tuva på mi jente, men onkelen til mannen min bruker det på hunden sin.. 😕

 

Anonymous poster hash: bbaea...2a1

Skrevet

 

Synes det er kjempefint, men det har blitt litt ødelagt for meg da en jeg kjenner kalte hunden sin for det. Forøvrig synes jeg det er en skikkelig uting og bruke menneskenavn på hunder!

 

Anonymous poster hash: 0a3a9...dbf

Så irriterende! Har så lyst å bruke Tuva på mi jente, men onkelen til mannen min bruker det på hunden sin.. 😕

 

Anonymous poster hash: bbaea...2a1

Ikke bry deg om det!!

 

 

Anonymous poster hash: b6bb5...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...