Gå til innhold

Pålegg på brød til baby (7 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forslag til hva man kan ha på brød til baby 7 mnd? Hun vil plutselig ikke ha grøt, nekter å gape.. Men brød kan hun kose seg litt med. Har bare på usaltet smør, men vil gjerne ha andre ideer, så ikke hun går lei.

Tenker å prøve most avokado og most banan. Lurt på om prim tilsatt jern kan gå? Salt og tilsatt sukker er jo litt dumt.. Men er litt stresset over jerninntaket hennes. Grøt er så genialt, tilsatt så mange næringsstoffer. Håper hun snart vil ha det igjen.

Anonymous poster hash: a3935...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leverpostei, kaviar, fruktmos

Anonymous poster hash: 0c11d...bd4
Skrevet

Makrell i tomat

Anonymous poster hash: 6859c...9a0

Skrevet

Jeg gav leverpostei og en del frukt. Kjøpte sånne 4-pk med fruktbeger og brukte som syltetøy på skiva

Anonymous poster hash: 4999f...1b9

Skrevet

Leser dere ikke heftet "mat for spedbarn" utgitt av Helsedirektoratet som de deler ut på helsestasjonen?

Anonymous poster hash: 76dbe...c15

Skrevet

Leser dere ikke heftet "mat for spedbarn" utgitt av Helsedirektoratet som de deler ut på helsestasjonen?

Har ikke lest så nøye, nei. Synes det står så mye generelt til vanlig. Men sjekket nå, og det var jo konkrete tips:) Stod både om prim og kaviar. Takk for at du minnet meg på det.

Og takk for alle forslag:) Bare å komme med flere, kjekt å få idéer. :)

Skrevet

Her gikk det mye i magerost naturell, evt magerost skinke, most banan, laksepostei (sånne porsjonsbegre fra Mills), most bringebær og prim.

Most bringebær var høydare...😏

Anonymous poster hash: 68784...f29

Skrevet

Har ikke lest så nøye, nei. Synes det står så mye generelt til vanlig. Men sjekket nå, og det var jo konkrete tips:) Stod både om prim og kaviar. Takk for at du minnet meg på det.

Og takk for alle forslag:) Bare å komme med flere, kjekt å få idéer. :)

👍

Skrevet

min elsket leverpostei og servelat når han var 7mnd

Skrevet

Mi ene spiste brød med smør og en rullet kjøttpålegg i hånden. Ha det på skiva var ikke aktuelt, men når jeg rulla den og hun kunne momse var det topp.

Jeg prøvde meg frem med hva som var i kjøleskapet, likte ungen leverpostei laget jeg noen med leverpostei men også noen biter med noe annet. For var det ene pålegget helt feil kunne hun spise leverposteien mens jeg laget mer. Hatt ett barn som nektet å spise, så ble litt oppttatt av at det ikke måtte bli venting på mat. For spiste hun, så måtte det alltid være mat om hun måtte vente noen sekunder var det full stopp.

Anonymous poster hash: 09355...a72

Skrevet

Most banan eller avokado, smøreost, kaviar, leverpostei, prim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...