Gå til innhold

Andre her som er i dårlig form etter influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk influensa i begynnelsen av mars, og er fortsatt ikke helt bra. Så svimmel og slapp så blir nesten bekymret..Andre som har det slik? 

Anonymous poster hash: 7c23a...806
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at influensaen henger i etter at det akutte sykdomsforløpet er over. 

Anonymous poster hash: bbf2c...ea5
Skrevet

Det er helt normalt at influensaen henger i etter at det akutte sykdomsforløpet er over. 

Anonymous poster hash: bbf2c...ea5

Takk for svar. Håper virkelig dette er "normalt"...

hi

Skrevet

Jepp. Vi er tre stykker her hjemme som fikk influensa (bekreftet av lege) for hhv 3, 2,5 og 2 uker siden, og vi hoster og er slappe fortsatt alle sammen. Helt normalt, men veldig kjedelig.

Skrevet

Samme her , fortsatt sliten ;/

Anonymous poster hash: a04f0...b4e

Skrevet

Takk for svar!

Er dere også plaget med svimmelhet?

hi

Skrevet

.

Skrevet

Fikk influensa i vinterferien, og ja, jeg er slapp og sliten fremdeles.

Anonymous poster hash: e691f...8a2

Skrevet

Hei. Jeg fikk influensa i forrige uke. Jeg er også så svimmel.

Det surkler mye i brystet, blir sliten av all hostingen. Håper ikke jeg må gå sånn i 2-3 uker til?

Anonymous poster hash: 54add...81f

Skrevet

Den er vel ekstra hard denne sesongen, så det høres normalt ut. Et par uker med redusert form etterpå er ikke uvanlig

Anonymous poster hash: 9c009...eeb

Skrevet

Samme her også. Datteren har først kommet seg denne uka, og jeg tror det nå er 6 uker siden eller noe. 

Anonymous poster hash: 7dc26...894
Skrevet

Helt normalt

Men lytt til kroppen og ikke press deg for hardt. En venninne tenkte hun bare måtte trene seg opp igjen og var i full jobb i tillegg til å trening som vanlig (hun er instruktør på spenst i tillegg til dagjobben sin og trener minst 5 dager i uken). Presset seg max

Endte med en kjempesmell og diagnosen postviralt utmattelsessyndrom, hun sliter enda og det er et år siden hun hadde influensa..

Anonymous poster hash: b983f...85e

Skrevet

Jeg har ikke hatt influensaen, men har likevel vært usedvanlig trøtt og slapp de siste ukene. Har tvunget meg på trening likevel, og konkludert med at det må være pollensesongen som er i gang, og sikkert også lave D-vitamin og jernnivåer etter en lang vinter, som virker inn.... Har lyst til å sove hele tiden, men sover dårlig og snorker visst mye for tiden også :/.

Skrevet

Det er verre å ha lungebetennelse

Anonymous poster hash: a8252...073
Skrevet

Tusen takk for svar!

Håper virkelig det går over snart..

God bedring til dere andre!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...