Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Er sommerkroppene klare? Ligger godt an her, men håper å få løftet rumpa litt innen den tid 😁 Anonymous poster hash: 0f044...04f
Gemini77 Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Jobber aldri for en bikinikropp. Trener og spiser Sundt hele året og trener meg derfor aldri mot sommeren da jeg er fornøyd hele året 👙
skjotta Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Jobber heller aldri for en bikinikropp. Jeg har kropp og jeg har bikini. Tar jeg på meg bikini blir det en bikinikropp 😀
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Jobber heller aldri for en bikinikropp. Jeg har kropp og jeg har bikini. Tar jeg på meg bikini blir det en bikinikropp Det gjør ikke min, ser mer ut som en strandet hval Anonymous poster hash: d09e7...29c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Er gravid ♡ :-) uke 13, Og kommer nok til og ha godt synlig babymage til sommeren ♡♡♡ "det var den bikini kroppen ;-) " Anonymous poster hash: fef33...7d2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Jeg skal føde i mai,så tror jeg satser på bikini i burka-stil i år 😄 Anonymous poster hash: 63493...540
Syngensang Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Med fare for å svare utanfor tema, kvifor skal vi absolutt ha bikinikropp??? Eg har ein kropp som fungerer aldeles strålande, akkurat no er den full av baby, av og til er den for tung og stor til at eg får gjort det eg vil. Det er tungt å gå motbakker, gjere husarbeid ol. Som regel er den mykje sprekare, og det er min kropp, det er den kroppen eg har. Men at kroppen min skal ta seg godt ut i bikini er altså heilt irrelevant!!!! Viss eg vil sole meg, eller bade, eller renske ugras i bikini så gjer eg det med den kroppen eg har. Syns det er utruleg trist at damer føler dei må ha ein kropp som er "godkjent for bikini" før dei kan kose seg i sola. Syns vi damer burde ha omtrent same terskel for å gå i bikini som dei fleste menn har for å gå i bar overkropp. (Ca absolutt ingen altså)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Det blir skjerpings etter påske (eller det blir jo noen skiturer nå i påska også Da er det 1200kcal dagen, halvere karbohydrater i form av pasta, brød, ris, potet. Øke inntak av protein. Spise mer grønnsaker og halvere mengden frukt (juice, banan, druer) I tillegg 2 kveldsturer på en time og tre styrketreninger i uken. Og viktigst av alt drikke vann dom tørstedrikk bortsett fra på fredager og lørdager -farris bris er tillat til hverdags og svart kaffe 👏🏻👍🏼 gleder meg Anonymous poster hash: a71f3...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå