Gå til innhold

Liker du sushi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker det! Men vi må kjøpe fra et bra sted. Mye dårlig sushi ute og går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det. Men ikke de brettene man får i butikk. Lager selv eller kjøper på restauranter som kan det.

Skrevet

Elsker det. Men ikke de brettene man får i butikk. Lager selv eller kjøper på restauranter som kan det.

Ja, det var ei viktig presisering! Viss ein berre har smakt kiwi og rehabilitering sushi kan eg godt forstå at ein ikkje er spesielt begeistra!!! Kjøp der dei kan det, eller lage sjølv er tingen:-)

Skrevet

Jeg syns det er helt greit, men foretrekker biter med laks. Som regel spiser jeg futomaki med fritert kylling eller fritert laks. Sushi trenger ikke være rå fisk, det er en vanlig missoppfatning :)

Sashimi er rå fisk, mens sushi er ris blandet med eddik som har en eller annen form for topping(ofte rå fisk). Dessverre er det ikke så mange steder som serverer sushi med annet enn rå fisk(med unntak av fritert scampi), så dette bidrar til missoppfatningen.



Anonymous poster hash: f8e55...bd5
Skrevet

 

Elsker det. Men ikke de brettene man får i butikk. Lager selv eller kjøper på restauranter som kan det.

Ja, det var ei viktig presisering! Viss ein berre har smakt kiwi og rehabilitering sushi kan eg godt forstå at ein ikkje er spesielt begeistra!!! Kjøp der dei kan det, eller lage sjølv er tingen:-)

Rehabiliterings sushi faktisk😂😂😂😂 ...rema skulle det vere.

Skrevet

Ja,er glad i det, men foretrekker det i begrensede mengder, ikke som en hel middag.

Skrevet

Nei, jeg liker ikke sushi.

 

Anonymous poster hash: d9c31...f03

Skrevet

 

 

Elsker det. Men ikke de brettene man får i butikk. Lager selv eller kjøper på restauranter som kan det.

Ja, det var ei viktig presisering! Viss ein berre har smakt kiwi og rehabilitering sushi kan eg godt forstå at ein ikkje er spesielt begeistra!!! Kjøp der dei kan det, eller lage sjølv er tingen:-)

Rehabiliterings sushi faktisk ...rema skulle det vere.

Trur eg har smakt sushi som har trengt rehabilitering, likte det i vertfall ikkje. ;)

 

Har prøvd sånn butikkbrett frå Spar, og frå en sushirestaurant i København. Ikkje noko stor suksess nokon av gongane. Klarer å få det ned, men et mykje heller ein god, heimelaga pizza.

 

Anonymous poster hash: eebea...958

Skrevet

Elsker (god) sushi - faktisk en av de ytterst få rettene jeg kunne spist daglig uten å bli lei. Har kjøpt "matbutikk-sushi" èn gang, det var fullstendig uspiselig, aldri mer. "Ordentlig" sushi er derimot noe av det mest delikate jeg vet om.

 

Anonymous poster hash: 16044...b56

Skrevet

Elsker sushi, min guilty plesure! Hadde jeg hatt mye penger hadde vi hatt det til middag minst 2 ganger i uken.

MEN, det er et veldig stort men her. Det er enorm forskjell på sushi (som det er for pizza ect) har spist sushi som smakte kokt ris og slapp laks. Grusomt😖 Mens vi kjøper fra Sabi kjeden, fantastisk godt sushi. 😍😍

 

Anonymous poster hash: 225b6...d99

Skrevet

Både jeg og tre av barna elsker skikkelig sushi😍🍣Er så heldige å ha en super sushirestaurant i nærheten. Mannen og eldste liker det ikke. Yngste har ikke smakt det ennå.

Skrevet

Ja liker det men helst med behandlet fisk. Synes det er godt med soyasaus.

 

Anonymous poster hash: e859b...c74

Skrevet

Elsker det!❤️

Skrevet

Liker kun den med ris og laks oppå. Barna mine elsker sushi og det forundrer meg stort siden de er så kresen på alt annet.

 

Anonymous poster hash: ed11b...ae0

Skrevet

Elsker det. Liker best den jeg lager selv. Butikk sushi liker jeg ikke.

Skrevet

 

 

Elsker det. Men ikke de brettene man får i butikk. Lager selv eller kjøper på restauranter som kan det.

Ja, det var ei viktig presisering! Viss ein berre har smakt kiwi og rehabilitering sushi kan eg godt forstå at ein ikkje er spesielt begeistra!!! Kjøp der dei kan det, eller lage sjølv er tingen:-)
Rehabiliterings sushi faktisk😂😂😂😂 ...rema skulle det vere.

Haha, der var et begrep som ikke kommer til å slippe ut av hodet mitt med det første :)

Skrevet

Ja veldig glad i det. Har barn som elsker det og 😊

Skrevet

Nei! Har prøvd å lære meg å like det, men nei...

 

Anonymous poster hash: 6a746...3ca

Skrevet

Elsker sushi!!!

Men det er veldig dyrt her jeg bor, desverre! Så det blir ikke ofte.. Særlig siden ungene også elsker sushi! Det blir dyyyyrt!!

 

Anonymous poster hash: fd7fc...bd9

Skrevet

Nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...