Gå til innhold

Flere som er utslitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 36 dager igjen til babyen kommer og jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg blir satt igang hvis ikke babyen har dukket opp innen termin grunnet tidligere opplevelser og stort barn. Gruer meg ikke til fødsel, men ser virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene nå.

 

Sover nesten ikke, er tung og varm og klarer så vidt å gå grunnet kraftig bekkenløsning. 

 

Jeg vet jo så godt at dette er glemt så fort babyen kommer, og jeg har flere venninner som ikke kan få barn som hadde ofret høyre armen for å være i min situasjon, så dette er ikke noe jeg sier høyt til andre. Når andre spør hvordan det går så juger jeg selvsagt og sier at det går fint .. 

 

Hvordan går det med dere andre som nærmer seg termin? Det er vondt å ligge, sitte, stå og gå... da er det ikke så mange alternativer igjen. Skal virkelig magen gjøre så vondt og være så øm?



Anonymous poster hash: b5d3f...e3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor klem til deg. Denne siste perioden er slitsom, det er helt klart. Jeg skal ikke klage, for formen har vært strålende hele veien. Men, nå er jeg sliten. Nedpress, kynnere, det stikker nedentil, magen er øm, pusten er dårlig og halsbrann fra h**. Med to små fra før så er det ikke alltid like lett å bare legge seg nedpå.. Har akkurat 3 uker igjen i dag, så nå er det ikke lenge igjen for noen av oss uansett😊 Hold ut, du er snart i mål! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...