Gå til innhold

Kommer barnetrygden tidligere pga påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner det ikke ut på nav sine sider...

Anonymous poster hash: 672f0...0f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kommer i slutten mars, 30. eller 31. 

Anonymous poster hash: afeb5...6c9
Skrevet

Nei, den 31. er jo vanlig hverdag, så da kommer den nok som vanlig.

Skrevet

Min står til utbetaling nå sammen med foreldrepenger faktisk. Det pleier den ikke gjøre så da ser det ut til at den kommer til uka her.

Anonymous poster hash: f6dbb...710

Skrevet

Min står til utbetaling nå sammen med foreldrepenger faktisk. Det pleier den ikke gjøre så da ser det ut til at den kommer til uka her.

Barnetrygeen legges klar til utbetaling tidlig i måneden og kan derfor stå som kommende betaling. Det betyr ikke at du får utbetalingen tidligere enn normalt.... Banken din har fått en melding fra nav om at det kommer en utbetaling men de har også fått beskjed om datoen den skal utbetales....

Anonymous poster hash: 3c5f1...e70

Skrevet

Min står også til utbetaling og det pleier den aldri å gjøre så tidlig I måneden. Så kanskje den kommer før 😊

Skrevet

Men som jeg skrev så pleier den ikke stå sammen med foreldrepengene. Men det gjør den nå. Så får vi se 😊

Skrevet

Går dere virkelig inn å sjekker dette hele tiden?!?

Anonymous poster hash: 1a43d...709

Skrevet

Takk for svar :) Nei, jeg sjekker ikke hele tiden. Men jeg vet i julen at den var tidlig, så da kunne det tenkes at det skjer i påsken også.

Det er noen som faktisk er avhengig økonomisk av barnetrygden og det skal jo handles litt inn til påske. (takk Rema for godetilbud!)

Anonymous poster hash: 672f0...0f5
Skrevet

Så fordi man vet hva som står på nav sine sider/mine sider på nav så sjekker man hele tiden?

Sjekket selv da jeg ikke fikk foreldrepengene den datoen jeg pleier. Da så jeg det. Hadde ikke du sjekket det opp om lønnen ikke kom den datoen det pleier?

Hva er det med folk som i hver tråd som omhandler barnetrygden må rakke ned på de som kanskje trenger den mer enn seg selv *oppgitt* 😩

Må dere kommentere det?

Skrevet

Det er kun i jula de kommer tidligere, resten av året kommer de siste virkedag i mnd. Hvert år er det folk som tror de kommer tidligere, og hvert år er folk sure for at de ikke kommer inn tidligere.. På tide å innse at det er det samme hvert år, kommer det endringer, vil det komme klart frem på nav sine sider.

Anonymous poster hash: d6f22...9d4
Skrevet

Så fordi man vet hva som står på nav sine sider/mine sider på nav så sjekker man hele tiden?

Sjekket selv da jeg ikke fikk foreldrepengene den datoen jeg pleier. Da så jeg det. Hadde ikke du sjekket det opp om lønnen ikke kom den datoen det pleier?

Hva er det med folk som i hver tråd som omhandler barnetrygden må rakke ned på de som kanskje trenger den mer enn seg selv *oppgitt*

Må dere kommentere det?

Hvis ikke når det kommer når det pleier ja. Men her er jo spørsmålet om den kommer lenge før den skal

Anonymous poster hash: a6c7f...0a1

Skrevet

nei,kommer slutten av mars som vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...