Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Må å handle i morgen, får ikke handlet igjen før kanskje en liten snartur neste lørdag. Hva må du ha på frokostbordet i påsken? Tips til turmat? Middagene har jeg kontroll på Anonymous poster hash: c2e6a...07c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Skiver, pålegg, kanskje rundstykker, bacon og egg en dag. Påskeskinke på påskeaften, ellers vanlig og rimelig mat. Anonymous poster hash: fe82a...b5b
TPK Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Spekeskinke og røkelaks er standard på frokostbordet vårt til jul og påske. Men nå er jeg gravid i år da...
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Brus, melk, fløte, rømme, kulturmelk, smør, ketchup, sprø løk, dressing, egg, syltetøy, skinke, servelat, roastbiff, majones, reker, brød, kylling, karbonadedeig, pølser, nøtter, godteri, chips, brød, dopapir, smøreost, nugatti, peanøttsmør, frokostblanding, makaroni, fiskesaus, fiskegrateng, poteter, gulerot, agurk, salat, hvitløk, juice, biola, håndsåpe, tannkoster, kaffe, pølsebrød. Det var noe av det vi handlet. Har handlet for over 3000. Men var syk på den dagen jeg vanligvis ukeshandler så det ble en del ekstra også. Vi har ofte egg til frokost i påsken. Både på skiva, helt og egg med bacon. Jeg spiser eggesalat med reker nesten hver dag siden jeg lever lavkarbo. Kjøttpålegg, majones, ost og smør og også på bordet hos oss ☺
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Vi skal bruke påske på å rydde fryseren og matskapet så blir ikke mye som skal kjøpes her. Anonymous poster hash: 2a8de...f8e
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 ingenting drar på hytta i påsken og foreldrene mine handler inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå