Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Om ikke mange timene skal vi møte i kirken og 30 gjester har kommet fra nært og fjern. Mat og kaker er bestillt og betalt. Lokale leid og ordnet. Men fra i går og til nå i natt har vi blitt syke alle sammen. Det er nok bare forkjølelse og halsvondt, men for en kolikkbaby og en 3 åring er nok. Pappaen og jeg begynner også å bli dårlig og nå går hele natta på å holde ungene i søvn.. Avlyser vi har vi ikke mulighet til å gjenta det for det blir for dyrt. Samtidig begriper jeg ikke hvordan vi skal komme oss igjennom morgendagen.. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: bce99...031
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Gjennomfør det og avslutt tidlig, tenk på alle andre også! Anonymous poster hash: 930a0...ee2
Ylva og Mathilde Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!
aanonym Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Såfremt det ikke er snakking alvorlig eller svært smittsom sykdom så ble dere gjennomføre selv om dagen ikke blir 100% perfekt for dere. Endret 19. mars 2016 av aanonym
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Tror dere vil angre på det hvis dere ikke gjennomfører det. Men bruk gjestene for å få all hjelp dere har behov for Anonymous poster hash: 1e1a5...ab0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til! 600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9
Ylva og Mathilde Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9 Njah, hvis du vil ha betennelsesdempende effekt er 600 mg mer gunstig. Er jo ikke snakk om dosering over måneder heller. Hvis hun er så syk at hun vurderer å avlyse en hel dåp, som er betalt for, og som folk har reist langt for å komme til, tenker jeg at hun er syk nok til å unne seg 600 mg..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9 Ja, og dersom hun ammer er det vel Paracet som anbefales? Anonymous poster hash: bce99...031
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #9 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9 Ja, og dersom hun ammer er det vel Paracet som anbefales? Anonymous poster hash: bce99...031
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 Me, myself and I.... Anonymous poster hash: 2520d...7a4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9 Ja, og dersom hun ammer er det vel Paracet som anbefales? Anonymous poster hash: bce99...031 Ikke noe problem med Ibux og amming. Anonymous poster hash: 30fa1...4d9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Nei, jeg hadde virkelig ikke avlyst dåpen pga forkjølelse og litt halsvondt. Ta paracet eller ibux. Gi det til 3-åringen også. Benytt dere av nær,sete familie til hjelp under selskapet. Og....kolikken hadde vært der helt uavhengig av forkjølelse........ Anonymous poster hash: f1d5f...4de
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 Ja, vi voksne kommer oss igjennom. 3 åringen også så sant han får sove og ikke blir verre, eventuelt får feber. Det er egentlig den minste jeg er mest bekymret for. Hun hadde nok hatt bedre av en rolig dag hjemme.. Hi Anonymous poster hash: bce99...031
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 Gå nå for dåp. Tenk på alle de menneskene som har endret og ordnet og styret for å komme i dåp. Dere kan jo bare gi beskjed om at ungen ikke er i form så la være og herje så mye med henne? Anonymous poster hash: 31445...f9a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Og treåringer har ikke feber enda, engang? Nei vet du ha en fin dag, dere voksne klarer helt fint å være forkjøla med vondt i halsen selv om dere har to barn og gjester til dåp. Det er sånn det er av og til. Ikke sett deg selv i sentrum! Anonymous poster hash: e13ad...88e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Stakkars.... Du kommer til å få mange tunge stunder her i livet 😂 Anonymous poster hash: cdfa8...4af
soleia Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Hadde gitt paracet til alle småsjuke, og fyllt på utpå dagen, og ellers prøvd å hatt ein koselig dag. Lukke til! (avlysing på så kort varsel hadde kun vorte aktuellt om begge foreldre låg med spysjuke, eller var innlagde på sjukehus)
Løvinna30 Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Jeg var syk med vond kropp og influensa da sønnen min ble døpt. Tenkte ikke å avlyse dåpen nei, vi gjennomførte den💕. Eller vent. Jeg gjorde det som alene mamma. Avlyser du pga litt forkjølelse så tror jeg heller du har mer kalde føtter enn syk.
*Snuppeline* Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 Hadde dere alle fått spysyken hadde det vært en annen sak. Med litt forkjølelse går det bra. Ser du skrev meldingen sent om kvelden, det er typisk at man har en tendens til å krisemaksimere om kvelden/natten 😜 Regner med du er stått opp nå, tatt Ibux/paracet og ser litt lysere på det. Lykke til! Dere får nok en fin dag og mange gode minner.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #21 Skrevet 20. mars 2016 Regne me at du har en sånn sutrestatus på facebook no. Vi er "nesten" syke ,men gjennomfører barnedåp. Dårlig med nattesøvn er en del av småbarnstida for de fleste av oss . Ingen av dere har feber,dere kjenner litt på halsvonde,sovet dårlig. Dere er ikke syke så gjennomfør barnedåp!! Anonymous poster hash: 9c75b...ef2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #22 Skrevet 20. mars 2016 Det får være måte på å være pinglete, selvfølgelig gjennomfører dere! Slappe av og pleie forkjølelsen kan dere gjøre hele neste uke. Anonymous poster hash: 8d16a...fa3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #23 Skrevet 20. mars 2016 Jeg klarte barnebursdag og familiebursdag, samt julaften her med gjester med både sesong- og svineinfluensa (testet positivt på begge, dausjuk) på en gang, takket være Ibux og espresso (og pauser på gulvet foran stekeovnen). Sålenge du tar 600 mg Ibux hver 4. time kommer du deg igjennom, men det blir nok ikke noen god dag for deg. Lykke til!600 mg var da veldig mye. Ikke nødvendig å ta en så sterk dose. 400 mg holder lenge. Anonymous poster hash: cb6d4...cb9 Det er ikke mye , de fleste må ha såpass . Anonymous poster hash: 762d6...a63
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #24 Skrevet 20. mars 2016 Litt forkjøla? Oi! Håper dere tok dere litt i nakken og gjennomførte ellers må jeg si det er pinlig! Anonymous poster hash: b9d57...1be
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #25 Skrevet 20. mars 2016 Og til deg HI, den dåpen kommer du igjennom . Regner med du har ett enormt sykefravær , dette her er tufs form , du er ikke syk . Ha en fin dåpsdag og gratulerer med dåpsbarnet 🌸 Anonymous poster hash: 762d6...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå