Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet om man er i stand til å gå på jobb like etter(samme dag) som man har foretatt en koloskopi? Anonymous poster hash: 4d78b...bea
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Det tviler jeg på. Men det kan jo hende det er forskjell fra person til person. Og kanskje hva slags jobb man har... Anonymous poster hash: c42ae...dc2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet om man er i stand til å gå på jobb like etter(samme dag) som man har foretatt en koloskopi? Anonymous poster hash: 4d78b...bea Jeg har gjort det ved mine undersøkelser. Men, jeg har da også valgt å ikke få noe form for beroligende eller smertestillendes ved undersøkelsen. Det eneste jeg merker er at jeg er slapp etter tømmingen og et døgn uten mat. Men, utover det skal det som sagt ikke være et problem så sant du ikke får dop eller at de gjør noe som fører til at du må ta det med ro... Anonymous poster hash: 57783...dd1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet om man er i stand til å gå på jobb like etter(samme dag) som man har foretatt en koloskopi? Anonymous poster hash: 4d78b...bea Jeg har gjort det ved mine undersøkelser. Men, jeg har da også valgt å ikke få noe form for beroligende eller smertestillendes ved undersøkelsen. Det eneste jeg merker er at jeg er slapp etter tømmingen og et døgn uten mat. Men, utover det skal det som sagt ikke være et problem så sant du ikke får dop eller at de gjør noe som fører til at du må ta det med ro... Anonymous poster hash: 57783...dd1 Da håper jeg på det beste, så slipper jeg å bytte vekk vakten min 😊 Anonymous poster hash: 4d78b...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå