Gå til innhold

Undersøkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man er i stand til å gå på jobb like etter(samme dag) som man har foretatt en koloskopi?

Anonymous poster hash: 4d78b...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg på. Men det kan jo hende det er forskjell fra person til person. Og kanskje hva slags jobb man har...

Anonymous poster hash: c42ae...dc2

Skrevet

Noen som vet om man er i stand til å gå på jobb like etter(samme dag) som man har foretatt en koloskopi?

Jeg har gjort det ved mine undersøkelser. Men, jeg har da også valgt å ikke få noe form for beroligende eller smertestillendes ved undersøkelsen.

Det eneste jeg merker er at jeg er slapp etter tømmingen og et døgn uten mat. Men, utover det skal det som sagt ikke være et problem så sant du ikke får dop eller at de gjør noe som fører til at du må ta det med ro...

Anonymous poster hash: 57783...dd1

Skrevet

Jeg har gjort det ved mine undersøkelser. Men, jeg har da også valgt å ikke få noe form for beroligende eller smertestillendes ved undersøkelsen.

Det eneste jeg merker er at jeg er slapp etter tømmingen og et døgn uten mat. Men, utover det skal det som sagt ikke være et problem så sant du ikke får dop eller at de gjør noe som fører til at du må ta det med ro...

Anonymous poster hash: 57783...dd1

Da håper jeg på det beste, så slipper jeg å bytte vekk vakten min 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...