Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har lagt på meg jevnt i løpet av et år. Var undervektig og er nå normalvektig, men litt i overkant av hvordan jeg generelt pleier å være. Resultatet er et klesskap hvor halvparten er en halv til en størrelse for lite. Mye som passer også da, bare litt trangere enn før. Har holdt denne vekten et halvt år og prøver stadig å gå ned i vekt, men blir ekstremt dårlig av kaloriunderskudd og sykdommen min forverres. Så mulig jeg kan klare å sakte gå ned et par kilo om jeg har et minimalt underskudd over lang tid. What to do? Skal jeg hive ut alle klærne som ikke passer? Eller skal jeg jobbe mot å passe inn i garderoben igjen og ha en vekt jeg trives godt med? Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 79124...c10
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Du burde holde deg på normalvekt istedenfor undervektig. Uansett hva du gjør burde du kjøpe inn tøy som passer og du føler deg vell i:) da kanskje det er mer greit å verne stress du er nå? Anonymous poster hash: 9af4c...e37
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Du burde holde deg på normalvekt istedenfor undervektig. Uansett hva du gjør burde du kjøpe inn tøy som passer og du føler deg vell i:) da kanskje det er mer greit å verne stress du er nå? Anonymous poster hash: 9af4c...e37 Vil fortsatt være normalvektig selv om jeg går ned 2-3 kg, så det er ikke snakk om å komme ned i undervekt. Er ikke fornøyd med kroppen som den er nå, men veldig vanskelig å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 79124...c10
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 dytt Anonymous poster hash: 79124...c10 Du bør holde deg på normalvekt og heller kjøpe deg nytt tøy Anonymous poster hash: a87e2...c4d
Love my kidz Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Siden du blir dårlig av å spise mindre bør du gi deg med det og godta den nye, og sikkert sunnere kroppen din. Kast klærne og kjøp nye. Du må uansett fornye garderoben innimellom sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå