Gå til innhold

Skal ned 17 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 4kg siden jan. Noen andre som skal ned? Hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ned minimum 20 kg. Men er gravid nå, så må vente til etter babyen har kommet før jeg kan sette i gang igjen. Nå prøver jeg bare å legge på meg minst mulig i svangerskapet ved å fokusere på å spise sunt.

Har allerede gått ned 30 kg før jeg ble gravid. 

Jeg sier minimum 20 kg ned, men jeg vet ærlig talt ikke hvor mye/lite jeg vil veie. Er så mange år siden jeg var normalvektig at jeg må se hvor jeg ender opp. Aner ikke hva min trivselsvekt er, men skal i hvert fall innenfor normal BMI. 

Jeg teller kalorier og det fungerer utmerket for meg :) 

Anonymous poster hash: 69ead...363
Skrevet

174 cm høy, veide 86 kg i dag tidlig.

Vil under 70, så 17 kg på meg også, helst innen 17.mai, men det er vel litt urealistisk ja ;)

Anonymous poster hash: bb51f...a34
Skrevet

174 cm høy, veide 86 kg i dag tidlig. Vil under 70, så 17 kg på meg også, helst innen 17.mai, men det er vel litt urealistisk ja ;)Anonymous poster hash: bb51f...a34

Jeg er 168 og 72 kilo ^^

Skrevet

Skal ned totalt 21 kg. Har gått ned 10.5 kg av de til nå, så er halveis :) begynte i januar..

Anonymous poster hash: b475c...a2f

Skrevet

Jeg er 165 og 72 kg. var 74 kg på mandag (mye vann ut)

Målet er 14-15 ned til sommeren :)

Anonymous poster hash: dd0ef...8de

Skrevet

Jeg er 165 og 72 kg. var 74 kg på mandag (mye vann ut)

Målet er 14-15 ned til sommeren :)

Anonymous poster hash: dd0ef...8de

Jeg er 1.63 og veier 70 kg. Mitt første mål er 67 kg for da passer ytterklærne mine... Etter det skal jeg holde den nye livsstilen og så for jeg se hvor det ender..

Startet på 76 kg i januar..

Anonymous poster hash: 78a47...5f4

Skrevet

Jeg er 164 cm og veide 91 kg 1. Februar.

Nå veier jeg 77 kg og vil ned til ca 63. Totalt 28 kg. Er halvveis allerede.

Teller kallorier og går turer.

Anonymous poster hash: d908d...5c2

Skrevet

Hvordan har du klart å gå ned 2 kilo i snitt i uka i 7 uker på rad?

Anonymous poster hash: bec79...469

Skrevet

Jeg er 159 og 67 kilo. Har gått ned fra 98 kilo på 2 år. Nå har vekten stått stille siden oktober og jeg er klar for å gå ned de siste 12.

Fokuset nå er å gå ned på en sunn måte. Legge om livsstilen. Jeg må spise nå der jeg vil spise resten av livet. Derfor kommer jeg til å gå sakte ned i vekt. Jeg kommer til å legge meg på om lag 1800 kcal om dagen. Som vil si at med mitt aktivitetsnivå vil det ta om lag 1 år... Blæh.

Anonymous poster hash: f62b3...08f

Skrevet

Her og. Bruker lifesum, og den har gitt meg endel aha-opplevelser. Har gått ned fra 73 til 70 siden midten av februar. Skal ned til ca 60, og har gitt meg selv et år. For å nå det må jeg ikke overskride 1800 kcal pr dag. Funker sålangt veldig bra. :)

Anonymous poster hash: 91881...926

Skrevet

Som du ser så gikk jeg ned nesten 5 kg den første uka. Masse vann og sikkert mage/tarminnhold som forsvant. Etter det har det vært litt forskjellig for hver uke. Men jeg har brukt lifesum som mener jeg bør spise 1250kcal for å gå ned 1 kg i uka. Så jeg har ligget på mellom 1250 og 1300 kcal og gått en times tur hver dag i rask gange. Har sjeldent spist de ekstra "trenings kaloriene" mine, da jeg ikke føler behov for det. Velger jeg de riktige tingene så kan jeg faktisk spise en del på 1250 kcal.

post-42-26776_thumb.png

Skrevet

Jeg var 168 og 69 kg. Gikk ned til 52, altså 17 kg. Har gått opp til 54 nå, men jeg gikk ned ila av 6-8 mnd. Så det går.

Om det er sunt kan diskuteres, jeg var veldig streng med meg selv.

Dette er 5 år siden, jeg holder fortsatt vekta. På 54.

Anonymous poster hash: 9e0f8...a01

Skrevet

Som du ser så gikk jeg ned nesten 5 kg den første uka. Masse vann og sikkert mage/tarminnhold som forsvant. Etter det har det vært litt forskjellig for hver uke. Men jeg har brukt lifesum som mener jeg bør spise 1250kcal for å gå ned 1 kg i uka. Så jeg har ligget på mellom 1250 og 1300 kcal og gått en times tur hver dag i rask gange. Har sjeldent spist de ekstra "trenings kaloriene" mine, da jeg ikke føler behov for det. Velger jeg de riktige tingene så kan jeg faktisk spise en del på 1250 kcal.

Jeg er skikkelig imponert, utrolig bra gjort :) Er det ikke gøy når du ser så stor fremgang?

Skrevet

Jeg har ikke veid meg, men estimerer at jeg har gått ned 8-10 kg siden januar. Tror jeg må ned åtte kilo til for å bli normalvektig, så det er målet i første omgang. 

Anonymous poster hash: d2557...a0f
Skrevet

Skal ned 7 kg. Problemet er at jeg ikke vil det så veldig😑😑😑 vil, men stresser ikke.. Så går heller litt opp😂😂

Anonymous poster hash: 4b31f...9df

Skrevet

Jeg er skikkelig imponert, utrolig bra gjort :) Er det ikke gøy når du ser så stor fremgang?

Ja det er kjempe gøy og motiverende å se så rask fremgang. ☺ Regner med at de siste kiloene vil gå saktere etterhvert, men håper å være litt de siste 12 kiloene i løpet av sommeren. Skal bli deilig å komme meg ned i normal vekt igjen. Har hatt 3 tette svangerskap og la på meg mye hver gang. Rakk aldri å få av meg alt igjen før neste osv så da jeg så vekta vise hele 91 kilo den første februar så var det det sparket jeg trengte for å ta tak i det. Minstemann er nå 6 mnd og nå går vi mot lysere og varmere tider så det føles fantastisk. :-)

Skrevet

Vil ned 10 kg!!! Men sliter med motivasjonen ! Eller er motivert , men utsetter det til stadighet...😩

Men må vel begynne å registere mat å trimme igjen ..

Anonymous poster hash: 4a228...d35

Skrevet

89kg og vil ned til 70. Gikk ned fra 150kg til 82kg men så har jeg lagt på meg litt igjen... er 175 høy:)

Anonymous poster hash: 5c056...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...