Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Hva fungerer best og gir best resultater? Jeg har slanket meg i 2 mnd. Pga sykdom kan jeg ikke trene, bare gå saaakte med mange pauser. Jeg ligger på lite kalorier hver dag. - Trenger ikke så mye når jeg forbrenner så lite. Har gått ned disse nånedene men, det går så tregt. Vil dere anbefale meg å bytte til kavkarbo istedet? Anonymous poster hash: 02a94...129
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Hva fungerer best og gir best resultater? Jeg har slanket meg i 2 mnd. Pga sykdom kan jeg ikke trene, bare gå saaakte med mange pauser. Jeg ligger på lite kalorier hver dag. - Trenger ikke så mye når jeg forbrenner så lite. Har gått ned disse nånedene men, det går så tregt. Vil dere anbefale meg å bytte til kavkarbo istedet? Anonymous poster hash: 02a94...129 Hvor mye har du gått ned da? Anonymous poster hash: fc4ec...607
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Hva fungerer best og gir best resultater? Jeg har slanket meg i 2 mnd. Pga sykdom kan jeg ikke trene, bare gå saaakte med mange pauser. Jeg ligger på lite kalorier hver dag. - Trenger ikke så mye når jeg forbrenner så lite. Har gått ned disse nånedene men, det går så tregt. Vil dere anbefale meg å bytte til kavkarbo istedet? Anonymous poster hash: 02a94...129 Hvor mye har du gått ned da? Anonymous poster hash: fc4ec...607 4 kg Anonymous poster hash: ba6f5...429
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Du har gått ned 4 kg på 2 mnd? Det er jo det du skal ligge på pr mnd, for å få et VARIG vekt tap. Hold deg til det som funker, og samtidig bør man ikke stare opp på lavkarbo uten å rådføre seg med legen sin. Anonymous poster hash: 96406...0a9
Hannepålandet Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har gått ned 11 kg på lavkarbo nå siste 8 ukene. Målet er bmi under 25 (24,9 er normalvektig). Nå er bmi på 25,75. Jeg havner lett i ketose. Synest det er enkelt å kutte all karbomat. Har satt et mål til midten av april. Da skal jeg unne meg litt da vi skal på familietur. Vanlig slanking funker ikke for meg. Jeg sprekker hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har gått ned 11 kg på lavkarbo nå siste 8 ukene. Målet er bmi under 25 (24,9 er normalvektig). Nå er bmi på 25,75. Jeg havner lett i ketose. Synest det er enkelt å kutte all karbomat. Har satt et mål til midten av april. Da skal jeg unne meg litt da vi skal på familietur. Vanlig slanking funker ikke for meg. Jeg sprekker hele tiden. Å hva tror du hender når du unner deg litt? Om man bruker lavkarbo for å slanke seg, må man leve på lavkarbo strikt for å bevare vekttapet. Når man lever på den "da skal jeg unne meg...." mens man går på lavkarbo, har du jo en enorm sjanse for å gå opp igjen det du har gått ned ++ Anonymous poster hash: 96406...0a9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har gått ned 11 kg på lavkarbo nå siste 8 ukene. Målet er bmi under 25 (24,9 er normalvektig). Nå er bmi på 25,75. Jeg havner lett i ketose. Synest det er enkelt å kutte all karbomat. Har satt et mål til midten av april. Da skal jeg unne meg litt da vi skal på familietur. Vanlig slanking funker ikke for meg. Jeg sprekker hele tiden. Hvor mange gram karbo spiser du daglig ca? Anonymous poster hash: ba6f5...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå