Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Ved tidligere barn har jeg hatt mye overskuddsmelk, men har istedet fylt opp fryseren, for så å kaste når den blir gammel. . Denne gangen tenkte jeg pumpe og levere til mottak. Har funnet mye god informasjon rundt dette, men ingenting om hvor tidlig man kan begynne? Noen donorer som vet dette og ellers har noen tips til gode rutiner rundt dette? Hvor ofte per dag pumpet dere? Anonymous poster hash: 54d18...45d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Først og fremst kontakter du barsel så du får pratet med de og hører deres ønsker ogrutiner. Jeg var inne til samtale, tok blodprøve og hentet utstyr. fikk begynne gi da han var 6 uker gammel. Pumpet i snitt en gang fpr dagen, ellers etter behov. Vask av hender og bryst samt spriting av hender. rask vask og sterilisering av utstyr. Anonymous poster hash: 06756...3e2
guggu Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Sjekk bare først om de tar imot på ditt nærmeste sykehus/om du bor nært nok. Jeg ble skuffet da jeg hadde bestemt meg for å gi og så bodde jeg for langt unna :-(
Lille krøll Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Jeg leverte med min datter. De fortalte meg at med neste kan jeg møte opp før fødsel og få pumpe og slikt hjem og starte så fort jeg vil. Vente 3 dager etter fødsel pga råmelk men etter det var det opp til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå