Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Noen som har hatt det?Jeg har så grusomt vondt når jeg puster på høyre side, nederst av ribbenene. Kjennes ut som om at det kommer fra innsiden. Vondt å bevege seg, men det går greit så lenge jeg ligger helt stille samt puster veldig rolig og forsiktig. Har lest at det skal gjøre så grusomt vondt - slik som en fødsel. Men det er jo ikke SÅ vondt. Kanskje 50% smerte av en fødsel. Smertene har vart en 3-4 dager og jeg synes de bare blir mer og mer intens.Fortell meg om din galleblære vær så snill Anonymous poster hash: 7f74a...6f3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Hvis du har gallesteinsanfall, så har du SINNSSYKT VONDT. Er du lang/ høy så kan det være noe med lungene. . F eks sammenklappet lunge http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/pneumothorax.php Anonymous poster hash: c205c...48c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Gallesteinsmerter er vondere enn 50% av fødsel, tro meg. Det er så vondt at man blir helt desperat og hadde aldri klart å gå med det i flere dager. Smertene sitter under høyre brystkreft og brer seg som et belte bak på samme stedet på ryggen. Bevegelse hjelper å dempe smertene litt. Anonymous poster hash: 7972a...c55
Nullstress;) Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har påvist gallestein og har hatt 6 anfall på 7 mnd. Skal nå operere. Men man kan fint ha smerter i galleblæren uten at det er anfall. Jeg har det stadig, som om noen har en skikkelig klemme-tak i galleblæren. Det gjør vondt, men ikke -anfall-vondt". Så ikke umulig at det er galleblæren din som plager deg. Ville bedt om ultralyd. Man kan også ha betennelse i galleblæren. Det blir ikke slik som anfallene, men er nok ganske vondt ja. Ville ringt legen/legevakten om det Ikke gir seg. God bedring.
Anonym bruker... Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Jg hadde det for 2 år siden og FY faen for noen smerter.. Føder gladelig barn istedet for de smertene. Fikk smerter i øvre del av magen jeg,midt på liksom.. Eneste som tok bort smertene mine var morfin på legevakta. Fikk endelig legevakta til og sende meg på ahus etter flere runder på legevakta.. De på ahus ble nesten sure siden de ikke hadde sendt meg innover tidligere pga sterke smerter og steinene mine var kjempe store.. Her hjalp ikke no annet enn morfin mot smertene og smertene kom stort sett på kvelden/natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå