GĂ„ til innhold

Orker ikke mer 😔🏠

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen kjÞpte nytt hus for to Är siden, pÄ et sted hvor ingen av oss har bodd fÞr. Siden huset er nytt, sÄ trengs det en del penger for Ä ordne det til, bÄde ute og inne. Vi fÞler at vi ikke lenger vil pÄkoste noe mer pÄ huset enn vi hittil har gjort. Orker rett og slett ikke mer, det for mye energi og penger til at vi vil fortsette. Dessuten liker vi oss ikke her lenger, vi har begynt Ä mistrives. AltsÄ, det hjelper ikke Ä ha fint kjÞkken og bad, hvis man ikke trives. Ikke sant? Vi har snakket mye om deg i det siste og kommet frem til at vi kanskje bÞr selge det. Har hatt to forskjellige meglere pÄ besÞk som har noksÄ lik takst. Ca.900.000kr har taksten gÄtt opp siden vi kjÞpte det. Vi har snakket om Ä kjÞpe litt mindre hus og ikke ha fullt sÄ mye lÄn som vi har nÄ. Mannen sier at det er best Ä selge huset fÞrst og deretter kjÞpe nytt. Her vi bor selges boliger fort, noen fÞr visning og andre etter fÞrste visning. Men spm er; hvor skal vi bo om vi ikke finner noe nytt innen tre mnd? Har ikke lyst Ä leie.

Vi tenkte Ä spÞrre mine foreldre om Ä bo hos dem litt, om vi ikke finner noe innen vi flytter ut av huset. Men jeg nÞler med Ä spÞrre. AltsÄ vi tenkte ikke Ä bo hos dem gratis, bare sÄ det er sagt.

PÄ annen side, er jeg redd for at jeg kommer til Ä angre nÄr vi har solgt vÄrt hus. SÄnne ting kan man aldri vite for sikkert men..

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 01ec2...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VÊrt i deres sko. Solgte det nye, kjÞpte ett mindre, eldre men koselig hus med god "stemning". Aldri angret. Vi har mer til Ä reise, spise ute og oppleve kulturelle ting. Vi kjÞpte fÞrst, solgte etterpÄ.

Anonymous poster hash: 889f1...8ad

Skrevet

VÊrt i deres sko. Solgte det nye, kjÞpte ett mindre, eldre men koselig hus med god "stemning". Aldri angret. Vi har mer til Ä reise, spise ute og oppleve kulturelle ting. Vi kjÞpte fÞrst, solgte etterpÄ.

Anonymous poster hash: 889f1...8ad

Vi er sÄ redd for Ä ha to huslÄn om vi ikke fÄr solgt huset fort.

Hi

Anonymous poster hash: 01ec2...cf5

Skrevet

Vi solgte fÞrst satte 6 mnd overtakelse sÄ kjÞpte vi nytt hus.gikk sÄ fint atte

Skrevet

Det er jo ikke automatisk tre mnd fra dere selger huset. Dere avtaler jo overtagelsesdato med kjĂžper, den kan vĂŠre mer enn tre mnd hvis de synes det er greit.

Anonymous poster hash: 29754...dc4

Skrevet

Vi har bestandig kjÞpt fÞr vi har solgt. Om det selges fort der dere bor nÄ er jo ikke det noe problem? Dere bestemmer jo overtakelse selv. Men det er ofte greit Ä ha 1 mnd imellom pÄ Ä fÄ gjort smÄting i huset dere skal flytte til. Om dere ikke har Þkonomi til Ä sitte med 2 lÄn i 1 mnd fÄr dere vente til dere har rÄd.

Anonymous poster hash: 664a9...611

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...