Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har Besafe iZi go bilstol, og en Mountain Buggy Urban Jungle vogn, og skulle hatt bilstoladapter til den vogna. De har noen som passer til Maxi Cosi, men har de ikke noen som går til Besafe iZi go? Jeg har en Emmaljunga også, og jeg vet at de har adaptere som passer til Besafe, men jeg skulle jo hatt til Mountain Buggyen da.... Noen som vet? Anonymous poster hash: 1daae...8c0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Tror ikke det fins. Anonymous poster hash: ea58e...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Det som passer til maxicosi passer også besafe. Hilsen vogn—bilstolselger. Anonymous poster hash: 9cb3b...9e2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Det som passer til maxicosi passer også besafe. Hilsen vogn—bilstolselger. Anonymous poster hash: 9cb3b...9e2 Og hvis du tar feil, så sender du pengene til meg i posten eller ? Anonymous poster hash: 1daae...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå