Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tok ferie i går alle sammen. Reiser til Hafjell for å stå slalåm/langrenn i 6 dager. Så hjemme resten av påsken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Spania i 10 dager. 😊

Anonymous poster hash: e1551...dbb

Skrevet

Vi skal være hjemme. Bruke nærmiljøet 👍

Anonymous poster hash: 8c132...f1d

Skrevet

Vi skal ha hjemmepåske,men vi skal i bursdag samt at vi skal dra å stå på slalom 😊

Anonymous poster hash: e811b...2a6

Skrevet

Vi skal på hytta et par dager, deretter være hjemme. Her skal vi treffe mange venner, grille, dra på tur og kose oss. Så lurer jeg på en tur på Teknisk museum i Oslo.

Skrevet

Reiser i dag. 14 dager i USA.

Anonymous poster hash: 9944e...ec9

Skrevet

Forhåpentligvis føde.. Termin var på mandag, og vi er så spente!

Anonymous poster hash: 09c92...bf2

Skrevet

Bypåske til onsdag, fjellet resten av påska.

Skrevet

Jeg skal, sove, lese gode bøker, gå på ski alene og med venner, ta med barna på skitur midt på natta under stjernene for å drikke kakao på en nettopp, sove en natt i lavvo, reise på Sjusjøen for å stå på slalåm, spise på det lille pannekakehuset på Lillehammer, ha grillfester både hjemme og borte, dra på kino, rydde huset, spille spill, spise og lage god mat!!! Mao bare kose meg, nyte og lade batteriene!!!

Anonymous poster hash: d78f7...be6

Skrevet

Vi skal nyte påsken hjemme. Vi reiser til Spania uken etter å blir 2 uker der, det ser vi frem til. :-)

Anonymous poster hash: 24198...a92

Skrevet

jeg har barnefri og skal besøke min nye flamme😃

Anonymous poster hash: 8ebdd...d91

Skrevet

København 🌸

Anonymous poster hash: bbba7...b64

Skrevet

Jeg skal gjøre minst mulig! :)

Nettopp blitt sykemeldt pga høyt blodtrykk (gravid), og har fått beskjed om å ta det helt med ro.

Det blir å kose med mann og barn, slappe av på sofaen, lese krim og se på krim på tv, spise god mat, og samle krefter. Skal prøve meg på jobb (redusert) etter påske, så må satse på at medisinen jeg har fått fungerer.

Anonymous poster hash: 18a4b...b95

Skrevet

I bunn og grunn bare være hjemme, kanskje ta en tur til dyreparken om økonomien gir oss lov :)

(Har årskort og bor 25 min. unna)

Anonymous poster hash: e6380...d57
Skrevet

I bunn og grunn bare være hjemme, kanskje ta en tur til dyreparken om økonomien gir oss lov :)

(Har årskort og bor 25 min. unna)

Anonymous poster hash: e6380...d57

Da synes jeg økonomien sier ja ;) smør matpakke :)

Anonymous poster hash: bbba7...b64

Skrevet

Bare väre hjemme. Bor i Stockholm,så vi har bare fri fra langfredag. Håper på fint vär.

Skrevet

Det blir telt på fjellet fra tirsdag av og til mandag 😎

Anonymous poster hash: dabf2...02f

Skrevet

Vi har ikke lagt noen planer utover påskeeggjakt på hytta påskeaften. Det er bare en svipptur nedom, så må ikke engasjere oss stort.

Vi har alle fri fra ons kveld frem til mandag så vi kan dra på hytta om alle ønsker det, eller noen vil det. Vi må bare se ann litt hvem som er på hytta (er min søsters hund der kan ikke vi alle dra, for den passer ikke sammen med våre katter og tror ikke den jaktbikkja er så rolig om det kommer en kanin heller. De kan være der sammen, men bikkja er ekstremt glad i katter, og lager lyder konstant når det er en katt i nærheten så det orker jeg ikke. )

Nå drar plutselig en unge på hytta. Mormor ringte og lurte på om to av ungene ville på hytta. En av de ville. Tror mormor syns det var litt stille når det bare var hun og morfar der og ingen naboer. Minsta gadd ikke når det ikke var andre barn der, hun er litt data menneske om dagen så da ville hun ikke der uten nett før det kom flere unger. Reiser nok til uke engang tenker jeg.

Anonymous poster hash: 62e47...b21

Skrevet

vi drar på hytta fra torsdagen :)

Skrevet

Jobber mandag-onsdag og lørdag. så blir en liten hyttetur onsdag-fredag.. 

Anonymous poster hash: 409f5...b7b
Skrevet

Her er det fri til 4 april. Så vi er på hytten frem til 3 april . Den ligger på en øy langt fra fastlandet ☺️ Sjø over alt så langt øyet kan se.

Anonymous poster hash: 74cdc...4ba

Skrevet

Har 2 uker fri, så skal hjem til mine foreldre. Forhåpentligvis blir det vær og føre for skigåing, og skirenning :) Blir uansett kjekt å være med familie og gamle venner :)

Anonymous poster hash: 64452...d65

Skrevet

Hytta med mine foreldre og besøk av tanten til barna :)

Skrevet

Når barna er hjemme skal vi kose oss, ut og gå tur, kanskje sykle og besøke familie, ut på en av øyene i nærheten kanskje og grille/ ha påskeeggjakt der 😊

Når de er hos sin far blir det å lese, lese, lese og skrive, skrive, skrive! Student så blir ikke mye fri utenom 😊

Anonymous poster hash: 7b32d...70f

Skrevet

Ingenting. Være hjemme og kose oss. Får besøk av moren min da, det blir hyggelig.

Anonymous poster hash: b9271...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...