Gå til innhold

Bruke opp igjen sengetøy...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et barn på overnatting i natt og skal ha et nytt barn på overnatting i kveld. La på nytt sengetøy i går... Er det krise å la det andre barnet ligge i det samme sengetøyet? Pleier alltid å bytte, men da er det gjerne mer enn en uke i mellom og jeg må uansett rydde opp etter overnattingen. Kjenner jeg er fristet til å bruke opp igjen det samme sengetøyet i dag, men eg det helg uhørt?

 

Anonymous poster hash: 9d864...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke likt å ligge i andres sengetøy, så jeg ville byttet!

Skrevet

Men jeg føler kanskje det er litt forskjell på voksne mtp lukt enn på 7-8-åringer 😜

 

Anonymous poster hash: 9d864...6a7

Skrevet

Ja, det er stor forskjell på barn og voksne når det gjelder kroppsvæsker og kroppslukt, og selv om over-renslighetspolitiet her inne nå antageligvis får nervøst sammenbrudd, skal jeg bryte sammen og tilstå at "Ja, jeg har latt og kommer til å la unger på overnattingsbesøk sove i sengetøy som en annen unge har sovet en natt i"  Enn så lenge har ingen blitt alvorlig skadd av det.

Skrevet

De fleste unger bruker pysj , tror det går helt fint

 

Anonymous poster hash: 3d4e5...69b

Skrevet

Bare la det være uten å si noe spessielt om det. Det gjør ingen skade.

 

Anonymous poster hash: 4035d...738

Skrevet

Ble brukt pysj, ja. Da tror jeg bare jeg lufter dyna og puta, så er det nesten som nytt 😜😊

 

Anonymous poster hash: 9d864...6a7

Skrevet

Ser ingen problem med det når de er så små og i tillegg har brukt pysj:)

 

Anonymous poster hash: 5c149...53e

Skrevet

Null stress😄👍

 

Anonymous poster hash: 35c41...7f7

Skrevet

Luft det litt og bruk på nytt, helt greit.



Anonymous poster hash: 6d005...f75
Skrevet

Ville byttet putetrekk, ikke dyne

 

Anonymous poster hash: 8e5fe...5f3

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Ville også byttet putetrekk, men resten hadde jeg latt være (gitt at ungen som i pysj/nattkjole).

Skrevet

Det går kjempefint! Helt tullete og overforbrukspreget å skifte sengetøy fordi en liten barnekropp har ligget i det i noen timer. 



Anonymous poster hash: 1ae53...cd0
Skrevet

Ville byttet putetrekk. Resten synes jeg er greit å bruke om igjen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...