Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg er sykepleierstudent og er for tiden i praksis. Min praksislærer, altså ikke kontaktspl, men lærer, jobber ( i tillegg til jobben på høyskolen) på plassen jeg er i praksis på. Idag var jeg på jobb i praksis, og læreren min hadde dagvakt idag. Under lunsjen sitter vi som er på jobb sammen, og idsg diskuterte vi en kreftsykdom som ene pasienten har. Min praksislærer nevnte tilfeldigvis at faren hennes har samme type kreft og er veldig dårlig. Vi ble brått avbrutt og samtalen ble stoppet. Nå skal jeg egentlig på jobb i morgen, men barnet mitt er sykt. Jeg sendte derfor sms til lærer for å gi beskjed om at jeg bruker en sykedag i morgen. I samme sms sa jeg at det var trist å høre om faren hennes, og at jeg håpte det gikk bra med henne til tross for situasjonen. Ønskte henne også god påske. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler jeg går litt over streken når jeg sier dette på sms til læreren min.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: e27c7...b68
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Slik situasjonen var så synes jeg ikke du har gått over streken, men sikkert ikke alle som er enige i det. Det du gjorde viser at du har empati og omtanke for andre Anonymous poster hash: 1ce21...119
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Hun fortalte det jo selv. Det er helt ok å være hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Det var omtenksomt og hyggelig av deg. Helt akseptabelt og innafor, tenker jeg. Anonymous poster hash: 29ead...980
Pobie Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Siden hun fortalte det uoppfordret, synes jeg det du sa var hyggelig og omtenksomt, og ikke rart i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå