Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Vet at apoteket har ting og tang, og at melkeprodukter hjelper, men jeg har ikke tilgang på hverken medikamenter fra apotek eller melkeprodukter akkurat for øyeblikket,nså nå sitter jeg i knipa. Er gravid med halsbrann som svir som bare det, kl 0030 fredag kveld. Jeg er stuptrøtt, men halsbrannen er ikke til å holde ut nå. Noen råd? Alt Tas imot med stor takk. Kan heller ikke forlate huset da jeg i kveld er alene i huset med mitt barn på 7 år. Råd tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 719d9...60e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Hos meg hjalp love hearts og kaldt vann. Anonymous poster hash: 79408...ce5
Husbygger Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Mandler skal vistnok hjelpe, har aldri testet det ut selv. Men lovehearts hjelper ihvertfall ☺
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Sitt i senga. I første svangerskap satt jeg fra uke 24. Gaviscon fra apoteket hjalp bittelitt, ingen kjerringråd (mandler, love hearts osv hjalp). Det som hjalp best var å unngå mat som utløste halsbrann. Det ble mye brødskive med gulost for å si det sånn.... Anonymous poster hash: 2708c...6b1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 Rå gulrot hjelper faktisk. Er et gammelt kjærringråd, og det hjelper Anonymous poster hash: dc0f9...2f8
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Melk er ikke bra, det hjelper umiddelbart men når effekten forsvinner (og det skjer ganske fort) blir det verre enn det var før melkedrikkingen. Anonymous poster hash: dc0f9...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå