Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Lurer på om jeg har fått dette. Mye smerter i underlivet siste året. Hvilke symptomer har man ellers? Og hvordan gå fram for å bli kvitt dette? Takknemlig om noen vil dele erfaringer. Anonymous poster hash: aa1cb...a6d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 https://www.google.no/search?q=symptomer+p%C3%A5+endometriose&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari Anonymous poster hash: fa379...c2b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Jeg hadde aldri trodd at jeg hadde dette, men gynekologen sier nå det. Jeghar blitt gravid på første forsøk hver gang, men kraftige mensblødninger og vondt ved sex når han støter/kommer litt for langt inn innimellom. Anonymous poster hash: fec7f...24c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Jeg kan Google, det er ikke problemet. Jeg lurer på andres erfaringer rundt dette. Anonymous poster hash: aa1cb...a6d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Kvalme, feber, smerter, trøtt og utmattet Anonymous poster hash: 04d07...506
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har endometriose. Jeg hadde ekstreme smerter og sterke blødninger hver gang jeg hadde mensen. Ofte varte den i 8-10 dager og hyppig. Ingen smerter utenom mens. Har hatt en kikkhullsoperasjon, men overlege på sykehuset anbefalte p-sprøyte 1 gang per måned. Nå tar jeg den 1 gang annenhver måned og har ikke mensen. Har ingen smerter eller problemer med dette. Anonymous poster hash: bf2e9...a96
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Jeg blør i 9 dager, de fem første dagene blør jeg MYE, må bytte stor tampong annenhver time (hver time også noen ganger). Får veldig vondt nederst i magen ved mensen, og det stråler gjerne opp til skulderen. Orker knapt å bevege meg noe dager. Anonymous poster hash: 53f01...030
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 Jeg blør i 9 dager, de fem første dagene blør jeg MYE, må bytte stor tampong annenhver time (hver time også noen ganger). Får veldig vondt nederst i magen ved mensen, og det stråler gjerne opp til skulderen. Orker knapt å bevege meg noe dager. Anonymous poster hash: 53f01...030 Jeg ble forresten anbefalt hormonspiral men fikk bivirkninger - ble heldig hormonell, forandret helt personlighet! Så jeg måtte fjerne den igjen, kan ikke gå på hormonprevensjon. Skulle egentlig ha kikkhullsoperasjon men så ble jeg gravid og måtte avbestille operasjonen Anonymous poster hash: 53f01...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå