Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Emmaljunga og brio har ganske vanlige solide vogner med 4 hjul Anonymous poster hash: 6abcc...42d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 emmaljunga eller brio, mange forskjellige modeller Anonymous poster hash: de609...fbf
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Emmaljunga Edge duo ❤️ Anonymous poster hash: 95efa...c77
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020
Mariogspiren Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Emmaljunga, Brio og simo har fine, klassiske vogner. Jeg har en emmaljunga Edge og en tfk, er definitivt mest fornøyd med emmaljungaen, på alt annet enn vekten :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc
I scream for icecream! Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc Også enig! Har sittet og beundret et par eksemplarer på bussen i det siste. Jeg har hatt en Brio Happy selv til to barn. Stødig, god vogn med god fjæring. Stor plass under og god plass til barnet. Brukte den i mange, mange år både hjemme og i barnehagen og til store handleturer. Den tålte ekstremt mye. I tillegg synes jeg den er fin å se på.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc Også enig! Har sittet og beundret et par eksemplarer på bussen i det siste. Jeg har hatt en Brio Happy selv til to barn. Stødig, god vogn med god fjæring. Stor plass under og god plass til barnet. Brukte den i mange, mange år både hjemme og i barnehagen og til store handleturer. Den tålte ekstremt mye. I tillegg synes jeg den er fin å se på. Ja, hvis estetikk betyr noe er disse det flotteste på markedet. Stor bag og romslig sportsdel er det også. Stramme, pene linjer, flott stoff og pen fôring. Jeg har hatt veldig mange vogner opp gjennom. Stokke Trailz er den peneste jeg har sett så langt på markedet. Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc Også enig! Har sittet og beundret et par eksemplarer på bussen i det siste. Jeg har hatt en Brio Happy selv til to barn. Stødig, god vogn med god fjæring. Stor plass under og god plass til barnet. Brukte den i mange, mange år både hjemme og i barnehagen og til store handleturer. Den tålte ekstremt mye. I tillegg synes jeg den er fin å se på. Ja, hvis estetikk betyr noe er disse det flotteste på markedet. Stor bag og romslig sportsdel er det også. Stramme, pene linjer, flott stoff og pen fôring. Jeg har hatt veldig mange vogner opp gjennom. Stokke Trailz er den peneste jeg har sett så langt på markedet. Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc Også enig! Har sittet og beundret et par eksemplarer på bussen i det siste. Jeg har hatt en Brio Happy selv til to barn. Stødig, god vogn med god fjæring. Stor plass under og god plass til barnet. Brukte den i mange, mange år både hjemme og i barnehagen og til store handleturer. Den tålte ekstremt mye. I tillegg synes jeg den er fin å se på. Ja, hvis estetikk betyr noe er disse det flotteste på markedet. Stor bag og romslig sportsdel er det også. Stramme, pene linjer, flott stoff og pen fôring. Jeg har hatt veldig mange vogner opp gjennom. Stokke Trailz er den peneste jeg har sett så langt på markedet. Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 Emmaljunga, Brio eller Simo er det som er igjen av "klassiske firhjulinger". Brio produseres ikke lengre, så den får du kjøpt veldig billig. Liker disse best selv! Stødige, solide og romslige vogner. Hadde Brio til førstemann og måtte bare ha det til babyen som er på vei også. Elsker den vogna Vurderte Emmaljunga, men de er så utrolig kostbare syns jeg. Anonymous poster hash: a3587...c3b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Enig! Anonymous poster hash: 936b2...dcc Også enig! Har sittet og beundret et par eksemplarer på bussen i det siste. Jeg har hatt en Brio Happy selv til to barn. Stødig, god vogn med god fjæring. Stor plass under og god plass til barnet. Brukte den i mange, mange år både hjemme og i barnehagen og til store handleturer. Den tålte ekstremt mye. I tillegg synes jeg den er fin å se på.Ja, hvis estetikk betyr noe er disse det flotteste på markedet. Stor bag og romslig sportsdel er det også. Stramme, pene linjer, flott stoff og pen fôring. Jeg har hatt veldig mange vogner opp gjennom. Stokke Trailz er den peneste jeg har sett så langt på markedet. Anonymous poster hash: a4796...020 Pen vogn, men sportsdelen ser så liten ut? Har selv Emmaljunga city Cross, og den liker jeg såpass godt at den er i bruk til tredje barnet nå Anonymous poster hash: 424a1...4c8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Simo Classic Exclusive 💙❤ Anonymous poster hash: 26e0a...736
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #16 Skrevet 19. mars 2016 Bugaboo-vogner er jo superfine! Elsker dem! Anonymous poster hash: de1c1...bc0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #17 Skrevet 19. mars 2016 Vi har emmaljunga Paris, synes den er veldig fin:) Anonymous poster hash: 2eb0c...309
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #18 Skrevet 19. mars 2016 Bugaboo-vogner er jo superfine! Elsker dem! Anonymous poster hash: de1c1...bc0 Jo, men for oss som har hatt noen babyer før og har hatt diverse vogner er Bugaboo litt 2007ish. Var veldig populær da jeg fikk første. Forandret utseende litt, men ikke nok. Stokke Trailz er så ny og fresh. Sportsdelen er forresten ikke liten:-) Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #19 Skrevet 19. mars 2016 Silver cross elegance! Google den så ser du. De selger den blant annet hos babybanden. Simo og Brio finnes ikke lenger, de er kjøpt opp av Britax Anonymous poster hash: 2b183...243
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #20 Skrevet 19. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Viser hvor ulik smak man har. Stokke Trailz synes jeg er den styggeste vognen på markedet. Hadde syntes det var flaut å gå rundt med en sånn, hehe. Anonymous poster hash: 7ebf2...55f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #21 Skrevet 19. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Viser hvor ulik smak man har. Stokke Trailz synes jeg er den styggeste vognen på markedet. Hadde syntes det var flaut å gå rundt med en sånn, hehe. Anonymous poster hash: 7ebf2...55f Oi, sjelden jeg sier at noen har dårlig smak🙈 Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #22 Skrevet 19. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Viser hvor ulik smak man har. Stokke Trailz synes jeg er den styggeste vognen på markedet. Hadde syntes det var flaut å gå rundt med en sånn, hehe. Anonymous poster hash: 7ebf2...55f Oi, sjelden jeg sier at noen har dårlig smak🙈 Anonymous poster hash: a4796...020 Det var til anonym som syntes Stokke Trailz er den styggeste vognen på markedet. Lurer på hvilke vogner du liker? Anonymous poster hash: a4796...020
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #23 Skrevet 19. mars 2016 Sliter med å finne barnevogn selv. Synes sportsvogndelen til Stokke Trailz og Bugaboo er en vits. Greit at det kan være kjekt med små vogner, men kunne jo like godt ha festet hjul til en barkrakk. Ungene sitter jo så utsatt for vær og vind, og vognen er ikke stor. Samtidig er sportsvogndelen så høy at barna ikke enkelt klarer å sette seg i vognen selv. Hører alle argumenterer med at den er større enn den ser ut, men jeg ser jo at den ikke er stor når barna sitter oppi.... Når jeg kommenterte det til selger i butikken sa han "Ja, men veldig få barn liker å sitte i vogn etter at de kan gå..." - så kan man jo tolke det dit man vil. Men også han sa at den blir i minste laget og ikke vil vare til barnet er 3 år. Da skal man ha en veldig liten unge. Foreløpig ser det ut som om det blir en Emmaljunga på meg, men de er helt i andre enden igjen. Litt større enn ønskelig, men finner ikke noe fint midt i mellom... Anonymous poster hash: 7ebf2...55f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #24 Skrevet 19. mars 2016 Ser bare stygge trehjulinger og enda verre, de Stokke vognene som ikke ser ut som vogner. Har lyst på en enkel, klassisk vogn. Tips? Anonymous poster hash: bd21b...fd5 Stokke Trailz er jo en utrolig flott vogn på alle måter, i tillegg nydelig å se på! Anonymous poster hash: a4796...020 Viser hvor ulik smak man har. Stokke Trailz synes jeg er den styggeste vognen på markedet. Hadde syntes det var flaut å gå rundt med en sånn, hehe. Anonymous poster hash: 7ebf2...55f Oi, sjelden jeg sier at noen har dårlig smak Anonymous poster hash: a4796...020 Det var til anonym som syntes Stokke Trailz er den styggeste vognen på markedet. Lurer på hvilke vogner du liker? Anonymous poster hash: a4796...020 Bagen til Stokke Trailz er faktisk en av de fineste. Men er ikke glad i sportsvogndelen. Anonymous poster hash: 7ebf2...55f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #25 Skrevet 19. mars 2016 Sliter med å finne barnevogn selv. Synes sportsvogndelen til Stokke Trailz og Bugaboo er en vits. Greit at det kan være kjekt med små vogner, men kunne jo like godt ha festet hjul til en barkrakk. Ungene sitter jo så utsatt for vær og vind, og vognen er ikke stor. Samtidig er sportsvogndelen så høy at barna ikke enkelt klarer å sette seg i vognen selv. Hører alle argumenterer med at den er større enn den ser ut, men jeg ser jo at den ikke er stor når barna sitter oppi.... Når jeg kommenterte det til selger i butikken sa han "Ja, men veldig få barn liker å sitte i vogn etter at de kan gå..." - så kan man jo tolke det dit man vil. Men også han sa at den blir i minste laget og ikke vil vare til barnet er 3 år. Da skal man ha en veldig liten unge. Foreløpig ser det ut som om det blir en Emmaljunga på meg, men de er helt i andre enden igjen. Litt større enn ønskelig, men finner ikke noe fint midt i mellom... Anonymous poster hash: 7ebf2...55f Sportsdelen til emmaljunga er faktisk ikke så stor de heller:( og de fleste fra emmaljunga har en vektbegrensning på 15kg. Med klær, dunpose osv så har man faktisk ikke vognen så lenge om man har et stort barn. Her fikk barnet hode oppå stålkanten ved soving allerede rundt 1.5års alder ved bruk av selene. Men emmaljunga er gode og lune vogner, fantastisk om vintereren! Anonymous poster hash: 1ce86...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå