Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hvor "tydelige" symptomer har dere hatt i deres innbilte svangerskap?😁 Anonymous poster hash: cd77e...cf7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Har jo vært akkompagnert av kraftig PMS på overtid, så brystspreng, hoven buk, tretthet, manglende mens osv. Anonymous poster hash: e4ab8...499
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Fikk ikke mensen på 3 uker, og kastet opp hver eneste morgen. Bestevenninnen min som jeg bodde sammen med, ble gravid og kastet opp hver morgen. Og dermed ble jeg innbilt gravid. Etter de 3 ukene, tok jeg en test, som var negativ, og dermed kom mensen og. Anonymous poster hash: 5885a...319
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg gikk noen dager over tiden. Kjente stikninger i livmor, ømme pupper som lak litt, og kunne klemme ut væske, tyngefølelse i magen... Men jeg kunne ikke vært gravid da, fordi jeg ikke hadde hatt sex... Anonymous poster hash: 6f417...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå