Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang påskeegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor kom med påskeegg til ungene,sånn ferdig fylle fra Europris! Men ungene har jo sett dem..Og de venter spent på om påskeharen kommer å gjemmer påskeegg i år...Skal vi la de få 2 egg,eller skal vi gi dem det fra svigermor nå på lørdag som lørdagsgodt? Det var veldig snilt av henne å gi dem hvert sitt egg 😊 Men de er vant til at påskeharen gjemmer egg ute som de må lete etter..Hadde ikke svigermor sagt det til dem og ikke latt yngste se dem så kunne vi jo gjemt dem,men gjør vi det så skjønner de at det er vi som gjemmer dem 😉

Anonymous poster hash: 315e4...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noen sånne små (10 cm?) og gjem ute. Trenger vel ikke være så mye i hvert? Eller ikke bare godteri? Alt må jo ikke spises i påsken heller, går an å spare til neste helg.

Anonymous poster hash: 3f21f...659

Skrevet

God idé å hjemme flere små ute. Da kan dere jo legge alle eggene i en kurv, og så får barna de store eggene, men siden de får store egg er det jo rettferdig at mamma og pappa får to små må skjønne 😉

Anonymous poster hash: 3ef56...71d

Skrevet

Mine får 3 egg hver 😬😬. 1 stort fra svigermor + 1 fra svigerfar. Vi lager fra påskeharen + skattejakt for å finne med kart etc.

Hadde det vært opp til meg, hadde de kun fått fra påskeharen.

Anonymous poster hash: 90e33...5cb

Skrevet

Hvor har dere påskeharen fra? Trodde dere på det når dere var barn? Har ingen minner om snakk om påskehare fra min barndom, hverken hjemme eller fra andre, og hører ikke noen andre snakke om dette nå heller.

Anonymous poster hash: d4786...1a0

Skrevet

Mine elsker skattekart, legger egget i skogen. Slik at eggjakten blir en fin start på en skogstur- for hele familien

7 åringen går i tet og leser kartet 😀 de yngre springer ivrig etter.

Anonymous poster hash: 90e33...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...