Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Har hatt hoste et par dager, men i kveld har det utviklet seg til å komme nesten hvert minutt, og av og til flere i minuttet. Det svir i lungene. Kan det være lungebetennelse, og trengs den besøk hos legevakten i kveld? Har prøvd Bisolvon og Solvipect, halslinser, te, balsam og alt uten hell. Blir sliten i kroppen av dette Anonymous poster hash: 6d0d7...af9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Kan være mye. Jeg hadde lignende og det var kikhoste. Anonymous poster hash: 14d2c...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå