Gå til innhold

Stygg hoste Hvert minutt -lungebetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt hoste et par dager, men i kveld har det utviklet seg til å komme nesten hvert minutt, og av og til flere i minuttet. Det svir i lungene. Kan det være lungebetennelse, og trengs den besøk hos legevakten i kveld? Har prøvd Bisolvon og Solvipect, halslinser, te, balsam og alt uten hell. Blir sliten i kroppen av dette

 

Anonymous poster hash: 6d0d7...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mye. Jeg hadde lignende og det var kikhoste.

 

Anonymous poster hash: 14d2c...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...