Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har permisjon, og jeg får det meste av min lønn utbetalt fra arbeidsgiver. Noe av det ekstra opptjente får jeg fra NAV. Jeg har fått dette utbetalt ca 19.-20. hver mnd, men i dag har jeg ikke fått. Jeg hadde regnet med disse pengene mot denne helga, siden vi reiser på påskeferie. Selvsagt kommer noen til å si at man må spare, men denne mnd har vært ekstrem. Veiavgift, kommunale avgifter (som har økt med 25% siden november) og vetkstedregning på noen tusen. Har det skjedd en feil tror dere eller kommer disse pengene først etter helga? Anonymous poster hash: c3b51...a4e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Det samme har skjedd her. Ringte nav og de sa at det ikke var sikkert det kom før etter påske.. Anonymous poster hash: f44dc...092
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Har også pleid å få foreldrepenger 19.- 20. hver mnd. Men i dag står de ikke på utbetaling en gang. Regner med at de kommer til uka da. Tror vel ikke det plutselig er en feil, siste dag i mnd. er jo egentlig det nav skriver. Men rart når man har fått samme dato hver mnd. Anonymous poster hash: eab93...cc6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Phju! Har hellet ikke fått. Trodde noe var galt. Men ser det er flere. Vi får det sikkert over helgen ☺ Anonymous poster hash: d0785...ca3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Er det ikke innen 31? Anonymous poster hash: 91609...2ab
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Man skal egentlig ikke få de før siste dag i mnd. Når jeg var i permisjon fikk jeg hver gang den 20. Den ene mnd jeg ikke fikk det (selvfølgelig da jeg trengte pengene mest) fikk jeg beskjed om at jeg ikke får før siste virkedag i mnd.. Anonymous poster hash: fb42f...b78
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Man skal egentlig ikke få de før siste dag i mnd. Når jeg var i permisjon fikk jeg hver gang den 20. Den ene mnd jeg ikke fikk det (selvfølgelig da jeg trengte pengene mest) fikk jeg beskjed om at jeg ikke får før siste virkedag i mnd.. Anonymous poster hash: fb42f...b78 Det er ikke sant, man skal få innen siste virkedag, ikke på siste virkedag. Innen kan bety når som helst f.o.m midten av måneden til slutten av måneden. Anonymous poster hash: b2250...159
4barns mor Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har heller ikke fått i dag. Da jeg ringte i dag fikk jeg beskjed om at det skulle gå en kjøring i kveld, men hun kunne ikke si om det var foreldrepenger. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne sjekke på mandag...
Frkmic Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Jeg ringte også i dag ang sykepenger. Fikk først beskjed om at jeg bare kunne glemme å få det før helga for det skulle ikke være inne før siste dag i mnd. Diskuterte litt med henne før hun sa at de skulle kjøre en utbetaling i natt, og at pengene skulle være inne til den 20 (som er umulig siden det er helg nå). Ble forbanna å la på. Jeg er blakk, fri for bensin og det minker i kjøleskapet. Perfekt månede å blinkse på utbetalingen.
pitrijorg Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Har hendt flere ganger at jeg har fått inn penger fra nav på en lørdag
Frkmic Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Har hendt flere ganger at jeg har fått inn penger fra nav på en lørdag Jeg ber til høyere makter om at det skjer!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Fikk beskjed om at de kommer den 30. Mars. Anonymous poster hash: b35b0...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå