Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #26 Skrevet 19. mars 2016 N Må svelge slangen for å få Somac vel? Han har ikke mangel av noe vitaminer da? Jeg hadde dårlig ånde da jeg hadde cøliaki uten å vite det.Anonymous poster hash: f768f...ee5 Neida, man må ikke svelge slange for å få somac Anonymous poster hash: c3a96...d51
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #27 Skrevet 19. mars 2016 N Må svelge slangen for å få Somac vel? Han har ikke mangel av noe vitaminer da? Jeg hadde dårlig ånde da jeg hadde cøliaki uten å vite det. Anonymous poster hash: f768f...ee5 Neida, man må ikke svelge slange for å få somac Anonymous poster hash: c3a96...d51 Man kan få det på hvit resept uten slangen Anonymous poster hash: c3a96...d51
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #28 Skrevet 19. mars 2016 N Må svelge slangen for å få Somac vel? Han har ikke mangel av noe vitaminer da? Jeg hadde dårlig ånde da jeg hadde cøliaki uten å vite det.Anonymous poster hash: f768f...ee5 Neida, man må ikke svelge slange for å få somac Anonymous poster hash: c3a96...d51 Stemmer. Det et mer vanlig å teste ut Somac om det virker før man henvises til gastroskopi. Anonymous poster hash: e9448...67a
Ylva og Mathilde Skrevet 19. mars 2016 #29 Skrevet 19. mars 2016 Jeg pleier å få slike hvite propper i groper ved mandlene. Merker selv når jeg begynner å få dårlig ånde og da må jeg presse ut klumpene med en q-tips. Og det lukter helt for j...😱 Anonymous poster hash: 33243...1f1 Sjekk muligheten for å fjerne gropene med laser, det gjorde jeg, og har ikke hatt noen propper siden. Uhyre få halsbetennelser og! Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Men kommer de gropene av halsbetennelser egentlig? Kan ikke huske at jeg har hatt halsbetennelse noen gang jeg...Og hvor fikk du fjerna det? Tannlegen? Sykehus? Anonymous poster hash: 33243...1f1 Kan være "arr" etter halsbetennelser ja, men krypter på mandlene er vel bare noe man har eller ikke har, tror jeg. Ikke vært mye plaget av halsbetennelser selv (unntatt siste året før behandling), men desto mer plaget av vond smak, lukt og pusspropper. Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Behandlingen var hos en lege i Sandvika, fikk beroligende og lokalbedøvende, og så lasret han i vei. Luktet brent kjøtt, og hadde brannsår i halsen etterpå. Var vondt 2-3 uker, gikk greit med smertestillende, og var utvilsomt verdt det! Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Hvilken lege i Sandvika? Hva kostet det og var det privat eller fikk du henvisning fra fastlege? Jeg ønsker å fjerne disse gropene selv... Anonymous poster hash: 22769...b28 Kom på nå at det var hos en ØNH-lege på Høvik, men nærme nok.. Fikk henvisning fra fastlegen, så betalte ikke noe, men dette er over 10 år siden, vet ikke om det tilbys via folketrygden lenger. Første steg er nok uansett å forhøre seg med fastlegen!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #30 Skrevet 19. mars 2016 Jeg pleier å få slike hvite propper i groper ved mandlene. Merker selv når jeg begynner å få dårlig ånde og da må jeg presse ut klumpene med en q-tips. Og det lukter helt for j...😱 Anonymous poster hash: 33243...1f1 Sjekk muligheten for å fjerne gropene med laser, det gjorde jeg, og har ikke hatt noen propper siden. Uhyre få halsbetennelser og! Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Men kommer de gropene av halsbetennelser egentlig? Kan ikke huske at jeg har hatt halsbetennelse noen gang jeg...Og hvor fikk du fjerna det? Tannlegen? Sykehus? Anonymous poster hash: 33243...1f1 Kan være "arr" etter halsbetennelser ja, men krypter på mandlene er vel bare noe man har eller ikke har, tror jeg. Ikke vært mye plaget av halsbetennelser selv (unntatt siste året før behandling), men desto mer plaget av vond smak, lukt og pusspropper. Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Behandlingen var hos en lege i Sandvika, fikk beroligende og lokalbedøvende, og så lasret han i vei. Luktet brent kjøtt, og hadde brannsår i halsen etterpå. Var vondt 2-3 uker, gikk greit med smertestillende, og var utvilsomt verdt det! Anonymous poster hash: ca5e1...d7c Hvilken lege i Sandvika? Hva kostet det og var det privat eller fikk du henvisning fra fastlege? Jeg ønsker å fjerne disse gropene selv... Anonymous poster hash: 22769...b28 Kom på nå at det var hos en ØNH-lege på Høvik, men nærme nok.. Fikk henvisning fra fastlegen, så betalte ikke noe, men dette er over 10 år siden, vet ikke om det tilbys via folketrygden lenger. Første steg er nok uansett å forhøre seg med fastlegen! Var selv plaget med pusspropper og dårlig ånde. Gikk til legen og fortalte at det var et problem for meg. Ble henvist og fikk operert bort mandlene. Legen anbefalte å operere dem istedenfor laserbehandling. Han sa at ved laser forsvinner ikke alltid problemet helt, og gropene kunne komme tilbake igjen. Like greit å bare fjerne dem helt. Det kurerte ånden min, og jeg har ikke hatt vondt i halsen på nesten 3 år, siden jeg fjernet dem. En lettelse! Hvis han har sunt kosthold, pusser tenner og tunge, bruker tanntråd og munnskyll, ville jeg: - sjekket om han har betennelse i munnen - om han har problemer med groper i mandlene - sjekket om han har problemer med fordøyelsen - tenkt på diabetes som en mulig årsak - tatt sink-tabletter - hatt tyggis tilgjengelig - snakket med legen/tannlegen og rådført meg på apoteket. Anonymous poster hash: 04a3b...bf2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #31 Skrevet 20. mars 2016 Hull i tennene kan gi dårlig ånde. Om samboeren min har hull i tennene, så lukter jeg det med en gang. En råtten lukt, som du sier. Anonymous poster hash: baf19...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå