Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg er gravid i uke 25 nå og samboerens interesse for å ha sex med meg har dabbet veldig av. Jeg kan prøve meg hver dag, men han sier bare at han ikke orker, at han må gjøre noe annet eller at han ikke vil ha sex nå fordi han skal snart på trening osv. Har på følelsen at han ikke tenner like mye på meg nå pga graviditeten. Vil egentlig se dette som normalt og jeg har forståelse for det, men hver gang jeg spør han om det er derfor sier han at det ikke er noen grunn til at vi har mindre sex. Før hadde vi sex i snitt 3 ganger i uka, kanskje mer innimellom. Nå har vi det kanskje 1 gang. Jeg vil si at jeg ble gravid at jeg er mer kåt enn før, og jeg har snakket med han om det. Har sagt at selv ikke du vil bli tilfredstilt så betyr ikke det at jeg ikke vil. Hva er deres erfaringer med svangerskap, menn og sex? Vi har det jo fint ellers, men merker at jeg blir litt frustrert over mine egne behov Anonymous poster hash: d0c0a...ca8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Jeg ble helt nymfoman av å gå gravid... Hormoner i opprør. Mannen min likte det, men noen blir litt redde for gravidmagen. De tror de skader babyen, setter i gang fødsel eller de syns det blir "perverst". Dere trenger dialog. Anonymous poster hash: 9c71c...480
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Skjønner sine tanker veldig godt! Min mann var redd for å skade barnet og abortfare. Kan være dette mannen din sliter med i tankene sine også? Har endelig fått han over kneika, men jeg måtte presisere om og om igjen at det ikke var farlig og at jeg hadde mine behov. Har heldigvis ikke hatt blødninger etter samleie- hvis jeg hadde hatt det måtte jeg nok ha gått over i sølibat. Fortsett å snakke med han om det du & ta iniativet. Lykke til! Anonymous poster hash: 87c27...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå