Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Når synes du det var mest trivelig her inne? Og minst trivelig? Anonymous poster hash: bd0bc...2c0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Det som er mest tåpelig er folk som bare MÅ være sarkastiske og syrlige . De synes gjerne så mye om seg selv og ser ned på andre;-) når disse regjerer er det lite trivelig.. Eller.. Iallefall veldig patetisk. Anonymous poster hash: 4bbd6...3db
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Minst i starten (ca 14 år siden) og mest trivelig da jeg var en veldig aktiv bruker og følte at jeg "kjente" mange av de andre brukerne. Det var en tid hvor mange flere brukte nick enn nå, og det var mye kosligere. Nå er det ikke koselig, men artig og praktisk de gangene jeg er innom. Anonymous poster hash: e09fc...c86
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Vært her i tre år. Aldri vært hyggelig her i den tiden. Fikk faktisk sjokk etter jeg laget min første tråd. Ok, det var et dumt spørsmål om nyfødt og jeg var dum førstegangs. Etter det turte jeg ikke logge meg på her på14 dager, ble skikkelig lei meg. Nå er jeg herda, leser mye her inne (blir noen ganger sjokkert) men som oftes skratter jeg. Dette er ondskapens side altså. 😂😂😂 Trodde ikke det fantes så mange slemme mødre, men jo, på et anonymforum tar folk av seg maska. Håper ikke barnet mitt blir venn med barna til de verste mødrene her inne. Anonymous poster hash: 7e7e7...466
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c
cherry coke Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Da var jeg her også! Husker det veldig godt:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 8-10 år siden her også , jeg var med i en flott barselgruppe her inne. Vi møttes som gravide og fulgte hverandre gjennom graviditeten, fødsler, og hele permisjonen. 😀
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Da var jeg her også! Husker det veldig godt:-) Det var jeg også, og det var fin tid selvom det var litt sarkasme, men det var ikke så mye som nå. Føler at det er mest unge mødre eller nybakte mødrer som er her eller bitre damer.... Anonymous poster hash: 50952...80b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Da var jeg her også! Husker det veldig godt:-) Det var jeg også, og det var fin tid selvom det var litt sarkasme, men det var ikke så mye som nå. Føler at det er mest unge mødre eller nybakte mødrer som er her eller bitre damer.... Anonymous poster hash: 50952...80b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Synest når noen skriver feil eller har rare meininger så er mobbing og hetsing i gang. Da burde innlegges stoppes. Det er mangen onde her inne, og barn lærer av sit avkom. Anonymous poster hash: b6a9a...4d9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Det er jo litt morsomt at dere nevner Leader Of The Pack i og me at hun blir hetset en del nå og mange tydeligvis ikke liker henne nå (hun ble først Sjaman, og siden Villa Perlesukker ...) Anonymous poster hash: e09fc...c86
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Da var jeg her også! Husker det veldig godt:-)Det var jeg også, og det var fin tid selvom det var litt sarkasme, men det var ikke så mye som nå. Føler at det er mest unge mødre eller nybakte mødrer som er her eller bitre damer.... Anonymous poster hash: 50952...80b Jeg var også her på den tiden. Da var jeg riktignok 19 år og gravid. Følte aldri at jeg fikk "ung mor" stemplet av de andre brukerne. På den tiden var de redningen min fra en ellers ensom hverdag. Så fra 2005-2007 var det en helt annen stemning her. Anonymous poster hash: ac0b3...be2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden :)Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Det er jo litt morsomt at dere nevner Leader Of The Pack i og me at hun blir hetset en del nå og mange tydeligvis ikke liker henne nå (hun ble først Sjaman, og siden Villa Perlesukker ...) Anonymous poster hash: e09fc...c86 Hmm? Det kan vel ikke stemme? Skjønner jeg har vært borte mange år, og bare er innom innemellom men... LOTP bodde vel i Son, om jeg ikke husker feil? Det kan vel ikke være Villa Perlesukker? Isåfall er det nytt for meg.. Anonymous poster hash: 0d59e...d0c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Begynte her inne for 7 år siden. Var riktig så trivelig da. De siste åra har det bare blitt sjeldnere og sjeldnere ettersom det er en del... idioter her inne. MEN det finnes mange flotte enda da - noen få Anonymous poster hash: 0301e...249
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #15 Skrevet 18. mars 2016 Synest når noen skriver feil eller har rare meininger så er mobbing og hetsing i gang. Da burde innlegges stoppes. Det er mangen onde her inne, og barn lærer av sit avkom. Anonymous poster hash: b6a9a...4d9 Hahahahaha! Er det lokkemat for angrep? Anonymous poster hash: c185a...c5e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #16 Skrevet 18. mars 2016 Var koseligst her når jeg var gravid med første og var i desember-06-terminforum. Der kjente vi alle og møttes og flere har holdt kontakt. Anonymous poster hash: c185a...c5e
Iiiiik Skrevet 18. mars 2016 #17 Skrevet 18. mars 2016 Jeg tror jeg har vært her siden 2004 (er det virkelig mulig!?) og velger å fokusere på det hyggelige. Dermed kan jeg heller ikke huske at det har vært lite hyggelig noen gang.
amandine Skrevet 18. mars 2016 #18 Skrevet 18. mars 2016 Samme som deg, Iiiiik. Eller..Når jeg tenker meg om har jeg vært her mer eller mindre siden 2001...himmel😉 Jeg savner kanskje tiden da krangle var på sitt beste. Men jeg har så mange gode som jeg holder på at jeg ikke bryr meg så mye om resten.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #19 Skrevet 18. mars 2016 Så gøy at det er flere fra 8- 10 år tilbake her 😄 Det er det jeg også husker som den aller koseligste tiden, og har fortsatt kontakt med flere av de jeg ble kjent med her inne. Nå er jeg bare her inne stort sett bare som anonym, og skriver svært lite mer. Jeg kjenner jeg er spent på hvem dere andre fra den "beste perioden" er! Anonymous poster hash: 0bf15...099
Monajenten Skrevet 18. mars 2016 #20 Skrevet 18. mars 2016 Husker også tiden for 8-10 år siden. Da ble det arrangert julebord, jeg møtte mange herfra og fikk flere nye venner også utenfor DIB
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2016 #21 Skrevet 18. mars 2016 Tiden på kranglesiden for 8-10 år siden var morsom. Var til og med i Bergen på Krangletreff...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #22 Skrevet 18. mars 2016 Har vært her i 6 år. Synes det har vært mye det samme hele veien :-) Anonymous poster hash: ebb22...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #23 Skrevet 18. mars 2016 Har vært her i 12 år, ikke daglig da. Men enig i at det var morsomst her for 8-10 år siden. Jeg trives litt med den tøffe tonen som er på anonymforumet, de andre forumene her har ofte en vennligere tone. Det finnes andre pusenettsider for de som liker en mildere tone. Kunne tenkt meg mindre moderering, kan jo nesten ikke diskutere noe gøy lenger. Anonymous poster hash: 2a6a6...63a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #24 Skrevet 18. mars 2016 Den beste tiden var for 8-10 år siden Da Northernlights, Leader Of The Pack, Bente, Rusketuska, Snuppelure og mange andre fine mennesker var her inne Anonymous poster hash: 0d59e...d0c Da var jeg her også! Husker det veldig godt:-) Er du den cherry coke som var her på den tiden også? Anonymous poster hash: 654dc...a23
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #25 Skrevet 18. mars 2016 Kranglesiden for ca ti år siden. DET var litt av en gjeng! Humoristisk gjeng som "kranglet" med glimt i øyet Kong Tom og hans harem savn... Anonymous poster hash: 5a6f7...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå