Gå til innhold

Liker ikke ha sex gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på barnet konstant. Når sexen blir for hard føler jeg det vugger for mye og at det skader barnet eller at det blir stresset. Føler det er ubehagelig når han tar meg dypt! Aaaarh han blir jo frustrert for jeg klarer ikke nyte det. Hvordan har dere andre gravide sex??

Anonymous poster hash: 63bff...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på barnet konstant. Når sexen blir for hard føler jeg det vugger for mye og at det skader barnet eller at det blir stresset. Føler det er ubehagelig når han tar meg dypt! Aaaarh han blir jo frustrert for jeg klarer ikke nyte det. Hvordan har dere andre gravide sex??

Hvor langt er du på vei?

Anonymous poster hash: b4d52...7fc

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

17 uker.

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

17 uker.

Barnet merker jo ingenting!:-) du får heller be mannen din om å ta det rolig:-) er omtrent like langt på vei som deg og jeg nyter virkelig å ha sex som gravid:-)

Skrevet

Kanskje det vil hjelpe deg å se på litt bilder (tegninger!) fra kvinnens anatomi hvor det også er tegnet inn både penis og foster? Det er en del bøker om graviditet som har slike bilder, og der vises det veldig klart og tydelig hvordan det er 100% umulig at barnet blir skadet av sex. Gyngingen og vuggingen er heller ikke noe problem. Fosteret ligger innkapslet i to fosterhinner og med mye vann rundt seg. Antagelig vil det bare oppleves som behagelig for babyen, og din orgasme (om/når du klarer å slappe av nok til å få det) vil bli som en massasje.

Jeg tror at kunnskap vil gjøre det lettere for deg. Les deg litt opp på sex og graviditet rett og slett :)

Anonymous poster hash: 771d0...c21
Skrevet

Kanskje det vil hjelpe deg å se på litt bilder (tegninger!) fra kvinnens anatomi hvor det også er tegnet inn både penis og foster? Det er en del bøker om graviditet som har slike bilder, og der vises det veldig klart og tydelig hvordan det er 100% umulig at barnet blir skadet av sex. Gyngingen og vuggingen er heller ikke noe problem. Fosteret ligger innkapslet i to fosterhinner og med mye vann rundt seg. Antagelig vil det bare oppleves som behagelig for babyen, og din orgasme (om/når du klarer å slappe av nok til å få det) vil bli som en massasje.

Jeg tror at kunnskap vil gjøre det lettere for deg. Les deg litt opp på sex og graviditet rett og slett :)

Altså, tegnet inn hvordan penis ligger inne i sjeden og hvor fosteret er i forhold. Jeg mente selvsagt ikke at penis er den del av kvinnens anatomi :P

Skrevet

ungen er trygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...