Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hvor lang tid kan man forvente? 4-5år siden han var utro... Men jeg greier fortsatt ikke å stole på han- er alltid mistenksom... Sliter veldig med det å ha sex og være nær. Han kom hjem fra henne sist og rett til meg- når jeg fant ut det følte jeg meg ekkel og skikkelig annenrangs. Orker ikke sex lenger.. Usikker på om jeg kommer meg forbi dette... Anonymous poster hash: 68681...6d8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Her er det 2,5 år siden. Jeg kommer aldri til å stole 100 % på ham, men kan man uansett stole 100 % på noen i det hele tatt? Jeg har fått mye lavere selvtillit og dårligere selvbilde. Hjelper ikke på at han har hatt helt fraværende sexlyst etter at det ble slutt mellom ham og elskerinnen. Elskerinnen er også en jeg er nødt til å omgås ganske ofte. Jeg vet ikke hvor lenge forholdet vil vare. Anonymous poster hash: 91a38...a91
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Jeg klarte det. Tok 1 års tid. Men han måtte bevise mye for meg i den perioden. Har aldri hatt det bedre enn vi har det Nå:-) det kan gå, men det krever hardt arbeid fra begge parter. Anonymous poster hash: c87a0...a13
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Kommer aldri over det. Har lært meg å leve med det inntil videre, men vil aldri kunne stole på han igjen slik jeg gjorde tidligere. Forholdet kan ikke bli det samme igjen for min del ihvertfall. Anonymous poster hash: f5cd1...94e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Når skal man si at man har prøvd nok? For barna? For seg selv...? Du over her- Kan jeg spørre hva dere jobbet med- og hvordan? HI Anonymous poster hash: 68681...6d8
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Når skal man si at man har prøvd nok? For barna? For seg selv...? Du over her- Kan jeg spørre hva dere jobbet med- og hvordan? HI Anonymous poster hash: 68681...6d8 Kan man ikke heller spørre seg om den som faktisk var utro har prøvd nok? For å "tilgi og komme seg videre" er jo ikke et enmannsprosjekt. Det kan kun skje hvis den det gjelder tar ansvar, reparerer, gjenoppbygger og viser at han/hun er tilliten verdig. Den andre kan ikke gå inn og jobbe med sin egen prosess hvis hun/han ikke får noe!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Jeg tror IKKE det! Noe fundementalt blir ødelagt i forholdet når utroskap inntrer! Og fortsette blir bare å utsette det ungåelige.. Anonymous poster hash: 55f7e...35d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Jeg hadde ikke klart det. Har aldri vært gjennom det, men hadde mannen min gjort noe sånt ville det vært kroken på døra for forholdet. Jeg kan ikke se for meg at man kan stole på partneren sin igjen noen gang.. ? En gang må man si at man har prøvd nok. 4-5 år er lang tid av livet ditt.. Anonymous poster hash: 8fddf...088
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Jeg vet om et par som greide å komme seg gjennom det og endte med å finne tilbake til det gode forholdet de hadde tidlig i forholdet sitt. Det var hardt arbeid fra begges side. Men jeg mener at når man har prøvd i 4-5 år og ikke har fått et godt forhold igjen, da har dere som par ikke gjort det som er riktig (spør deg f.eks. spørsmålene Pashla stilte), eller så er det egentlig ikke noe mer igjen å redde. Er det det første så må dere sammen finne ut hva dere må gjøre for å komme videre i forholdet. Er det det siste så ta heller valget og gå og skap din egen lykke. Du må ikke bli i et forhold med en mann som du blir nedpsyket å være sammen med pga. det som har skjedd. Jeg hadde nok ikke fått det til å fungere under slike omstendigheter. Ons kunne jeg kaaanskje valgt å jobbe gjennom, et elskerinneforhold over tid hadde jeg nok ikke orket å forsøke å tilgi. Eller, tilgi hadde jeg gjort for min egen del, men jeg hadde også fortsatt livet uten den mannen. Anonymous poster hash: bb773...9d2
Salomine Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 Min eksmann var utro. Derfor ble han min eksmann.jeg var verken romslig nok eller hadde nok kjærlighet til å fortsette i forholdet etter det. Hadde uansett bare endt med at jeg hadde vært utro etter noter ,hadde ikke hatt respekt for han. Så smålig er jeg. ,
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Vet ikke om mistenksomheten noensinne forsvinner. For min del går det på at jeg stolte så inn i gamperæven på han før utroskapen, at det er vanskelig å få tilbake. Han har vært flink til å ta imot alt mitt velfortjente piss i etterkant... Men vi har det bra sammen, sexen er god, om ikke bedre enn før. Jeg føler at jeg ble flinkere til å være meg selv etter avsløringen. Lærte mye om meg selv i prosessen. Ingen garantier for at det går, det har jeg også innsett. 5 år siden nå. Anonymous poster hash: 931e5...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå