Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Faren min har en motorsykkel som han ikkje har meir bruk for pga sykdom. Den har stått ubrukt i garasjen i et par år. Eg har spurt om mannen min (eller vi pga felles økonomi) kan få kjøpe den. Fikk først beskjed om at dei hadde tenkt at broren min kunne få den. Men siden fant de ut at han ikkje har bruk for den pga kjæreste som ikkje lar han kjøre motorsykkel. Så no kan vi få kjøpe den for ca 40.000-50.000. Synes forsåvidt at det er litt frekt at bror ville fått gratis mens vi får kjøpe til god pris. Men trur ikkje eg gidder kommentere det. Hadde dere sagt noke? Evt. latt være å kjøpe? Anonymous poster hash: 383dc...a71
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Hadde i hvert fall IKKE kjøpt den.. Og antagelig fortalt hva jeg tenkte om saken... Anonymous poster hash: 1c8e9...3c4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Da hadde jeg spurt om det var meningen at din bror bare skulle få den. For i så fall er det jo veldig urimelig at dere må betale for den.
Ileus Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Ville ihvertfall sjekket listepris på den før dere kjøper, var ikke så dyrt. Men kommer jo ann på merke kmst og alder. Har den stått frost fritt og tørt?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Tenker nok at faren setter forskjell mellom sin egen sønn og sin datters ektemann her og synes ikke at det er rart, men synes at det burde være en meget snill familie pris, altså en god del under listeprisen. Anonymous poster hash: c1ff8...c68
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Haha, hvis han var villig til å GI den bort har du jo stort prutingsmonn! Ville ha budt 20K, da, så kan han velge selv...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 La være! Så sparer du både miljøet og helsa. Anonymous poster hash: 57343...0df
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Smart kjæreste broren din har. Er en grunn til at man på akuttmottak omtaler motorsyklister som "donorer"... *grøss* Anonymous poster hash: a9d9a...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå