Gå til innhold

Gravid og sexsomnia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Flere ganger har vi våknet, kanskje en times tid etter at vi la oss av at vi er midt i samleie. Ingen av ss er sikker på hvem som starter, men det hadde jo vert kjekt å vere bevisst når man gjorde slikt.

Kan det komme av økt sexslyst fra min side og lite tilfredsstillelse på grunn av at både han og jeg stort sett er stuptrøtte på kvelden, eller er det han som ikke blir tilfredsstilt nok nå som kroppen min ikke er så fit som den brukte å vere før svangerskapet? Dette er tanker som svrmer i hodet på meg, og jeg vil gjerne vite hva som er triggeren. Ingen av oss synes det er noe vondt eller ubehagelig å våkne på denne måten, men det er lett å føle skam og skyld av det.... Pluss, han er ikke så forsiktig med meg når han kun handler etter lyst, og jeg har ikke viljestyrke til å stritte i mot siden jeg også vil, så ofte kommer jeg ut av det med frykt for at vi kan ha skadet babyen i magen.

Er det noen andre som har opplevd lignende? Er det normalt? Er det vi som er på bærtur?

Hjelp! Jeg vil ikke skade babyen i magen på grunn av noe vi gjør i søvne...

Anonymous poster hash: 7b59f...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex før dere sovner så går det nok sikkert bedre 😜

Anonymous poster hash: 95bcd...6c2

Skrevet

Det gjør vi og, fantastisk måte å våkne på!

Anonymous poster hash: 3f267...4ee

Skrevet

Min ex var sån, våknet at han drev å dro av meg trusa osv. Kjempe deilig! Han var nesten bedre i senga i søvne enn våken ;) det sluttet det sekundet jeg fortalte om graviditeten og kom aldri tilbake etter det. mulig det hadde ordnet seg med tiden men vi gikk fra hverandre når barnet var under året.

Anonymous poster hash: 0f610...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...