Gå til innhold

Noen som har playxtreme bilstol nr 2 ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne ut av hvordan det festest , men finner ikke no på google..noen som vet ?

 

Anonymous poster hash: 632ab...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket av de?



Anonymous poster hash: 59b6c...569
Skrevet

Aldri hørt om. Følger det ikke med bruksanvisning?

 

Anonymous poster hash: 7bf77...b7e

Skrevet

Aldri hørt om. Følger det ikke med bruksanvisning?

 

Anonymous poster hash: 7bf77...b7e

Merket er vel egentlig Casualplay. Ikke noe vanlig sete her i Norge, kan kanskje ha sammenheng med at det stort sett gjør det svært dårlig i tester

 

Anonymous poster hash: 59b6c...569

Skrevet

 

Aldri hørt om. Følger det ikke med bruksanvisning?

 

Anonymous poster hash: 7bf77...b7e

Merket er vel egentlig Casualplay. Ikke noe vanlig sete her i Norge, kan kanskje ha sammenheng med at det stort sett gjør det svært dårlig i tester

 

Anonymous poster hash: 59b6c...569

Var akkurat det jeg tenkte... Turte ikke si mer 😂 Det er jo livsfarlig her inne!

 

Hi, kjøp ett skikkelig sete isteden der du får med bruksanvisning og du vet at setet er trygt å bruke.

 

Anonymous poster hash: 7bf77...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...