Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 All familie blir borte i påsken. Håpte mine foreldre ble hjemme men de har visst fått seg hotell på fjellet... Hadde nesten gledet oss til å være litt med familie og rolige dager men blir visst bare med og jentene. Mannen er vekke på jobb. Reiser alle på tur? Anonymous poster hash: 0f66a...ca1
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Vi reiser bort nå i helga pga bedre prognoser for godt vær og blir hjemme resten av påsken. Skal bli helt nydelig med hjemmepåske!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Vi skal være hjemme Jeg er syk, og klarer ikke mye om dagene desverre. Men uannsett hadde vi nok vært hjemme. Vi pleier det, og går heller på påsketurer i nærområdet og griller. Men i år er jeg som sagt syk, og tror ikke jeg klarer få til det engang Anonymous poster hash: ea222...dee
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Vi reiser til fjells på søndag, utrolig godt å få en drøy uke når vi først har muligheten til det. Blir hyttekos, ski og hva enn som faller oss inn! Litt diverse av familie/venner som kommer ila påsken også, gleder meg! Anonymous poster hash: 4f935...353
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Vi blir hjemme. Hater snø og vinter og å reiser etter snøen i fjellet hadde jeg aldri gjort. Heldigvis er det knallvær her på Sørlandet, vi rekker ikke ta ut båten men da blir det noen turer og vi griller på bål. Anonymous poster hash: 9619c...a02
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Vi drar på hytta fra mandag. Har 4 timers vei dit, så passer på å bruke den når vi kan. Anonymous poster hash: 99f01...388
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Vi er aldri borte i påsken. Påsken er tiden for vårpuss, ut med syklene, vaske verandaen, vaske trekkene til uteputene, pusse vinduer, kjøpe noen gule blomster, gå på tur i fjæra, tenne bål og grille pølser/pinnebrød og vafler, lage god mat hjemme, bake, male egg osv osv. Nå har våren kommet og skiene er lagt vekk for sesongen I kveld skal vi tenne bål og grille pølser med noen naboer, neste uke skal vi på tur og ha eggejakt og bål med noen av barnas venner og deres foreldre. Anonymous poster hash: 48972...84d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Vi blir hjemme, er invitert til mine foreldre men det er 6 timers kjøring en vei og jeg er kronisk syk og så ekstra dårlig for tiden at jeg orker ikke bilturen. Er så lei av å bare slappe av som jeg alltid gjør pga sykdommen så gleder meg ikke til påske, eller blir jo kos med mann og barn hjemme men det blir ekstra slitsomt for meg og med de her hele døgnet. Vær glad dere som er friske og som kan nyte påskeferien selv om dere bare blir hjemme, hallo dere er friske! Anonymous poster hash: 5d35f...357
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Jeg skal jobbe nesten hver dag i påska (hjelpepleier) så vi skal ikke noen steder. Anonymous poster hash: 898cb...18f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Vi blir hjemme. Jeg skal jobbe 3 dager i påsken. Ser frem til late dager med mann og barn, mye kos og tur med mat i sekken. Anonymous poster hash: 4f048...ed0
skinnfilla Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Vi blir hjemme😊 Vi tar en dag i "den lille dyrehagen", en dag på strand med lekeplass, gressplen, volleybane og grill. Vi skal på vitensenter, bytur , grilling ute og påskeeggjakt, overnatting av søskenbarn og ta en skikkelig opprydding på utsiden. Våren er kommet til Sørlandet 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå