Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Nav skriver at foreldrepengene skal utbetales 31.3. Det virker som at det skal skje da, selvom det skriver at mange får penger før den tid. Men er ikke det idiotisk, at det ikke finnes en fast dato? Hvorfor kan ikke 21. hver måned være fast utbetalingsdato, da? Så har folk noe å forholde seg til. Jeg visste ikke at de skulle vente i 6 uker med å betale neste gang, så jeg har 130kr på konto. Min feil, jeg veit, men jeg glemte at det var påske. Hvorfor går det ikke automatisk så man får i påska også? Selvom det er røde dager... Anonymous poster hash: f8f61...611
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Veldig rart. Jeg har alltid, uten unntak fått 20. eller før om det er helg. Utrolig rart at jeg ikke får det nå også 😞 kjipt.. De fleste får jo lønn etter 4 uker. Anonymous poster hash: a4233...083
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Veldig rart. Jeg har alltid, uten unntak fått 20. eller før om det er helg. Utrolig rart at jeg ikke får det nå også kjipt.. De fleste får jo lønn etter 4 uker. Anonymous poster hash: a4233...083 Ja, tenk om vanlige arbeidstakere hele tiden måtte risikere å gå i 6 uker uten ny lønn og aldri vite når den kom. Hadde vært tungvint. Jeg synes det er kjemperart. Jeg sjekket mitt NAV og det ser ikke ut som det kommer penger heller. Anonymous poster hash: f8f61...611
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Ikke her heller. Etter over 1 år med utbetaling 20. hver mnd. blir jeg litt irritert. Ja man kunne jo spurt om de ansatte på nav kunne vente 2 uker, eller til etter påske. Anonymous poster hash: a4233...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå