Gå til innhold

Tissen min er herpa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, skjeden.. to fødsler, første gikk OK mtp "der nede", men andremann som i tillegg var MINDRE enn søskenet sitt og hadde mindre hode, gjorde visst et eller annet der nede som jeg merker ikke er helt bra. 

 

Kan det opereres? På 6-ukerskontrollen (for tre måneder sida) sa legen at jeg må gjøre knipeøvelser. Og det gjør jeg. Men det hjelper ikke nevneverdig. Det er jo ikke noen skjede lenger, alt har bare ramlet ned :o ! Svært plagsomt... og ekkelt... Har ikke hatt sex på et halvt år så aner ikke hvordan det hadde vært, om det i det heletatt går. 

 

Hvis jeg må operere, må jeg spare opp og betale selv? 



Anonymous poster hash: 67074...091
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmorfremfall ol er ikke uvanlig. Du må gjøre knipeøvelser som en idiot, hele, hele tiden. La det gå enda mer tid, 3 mnd er ingenting, og få en ny undersøkelse senere.

 

Operasjoner for slike plager er vanlige og dekkes av det offentlige.

 

Anonymous poster hash: 54e48...899

Skrevet

Gå til fysioterapeut for opplæring i knipeøvelser, ikke sikkert du gjør det riktig, da har det liten effekt. Du må også knipe lenge nok, og minst 20 knip hver dag. Og be om en ny vurdering hos gynekolog om f.eks 6 mnd.

 

Anonymous poster hash: ca58a...495

Skrevet

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.



Anonymous poster hash: 781f9...b9b
Skrevet

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Du tenker ikke at det er en tiss? Hvilke lekre ord bruker du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 72cef...aa4

Skrevet

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

 

Men verdenen går videre på tross av ditt hat :)

 

Anonymous poster hash: 52625...d11

Skrevet

Det tok et års tid før underlivet mitt føltes tilnærmet normalt igjen. Gå gjerne til legen, men det kan godt være at det ordner seg om du gir det mer tid. Mitt underliv er annerledes enn før fødsel, men ikke slik at noe kjennes galt lenger.

 

Anonymous poster hash: 52c50...a1a

Skrevet

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Du tenker ikke at det er en tiss? Hvilke lekre ord bruker du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 72cef...aa4

 

 

 

Tiss er noe småbarn har. Jeg har et underliv - eventuelt en skjede, en urinrørsåpning, en klitoris, kjønnslepper osv. 

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Skrevet

 

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

 

Men verdenen går videre på tross av ditt hat :)

 

Anonymous poster hash: 52625...d11

 

 

Åååååh, så kult svart! Like fullt synes jeg voksne som kaller underlivet sitt tissen er ekle.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Skrevet

 

 

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

 

Men verdenen går videre på tross av ditt hat :)

 

Anonymous poster hash: 52625...d11

Åååååh, så kult svart! Like fullt synes jeg voksne som kaller underlivet sitt tissen er ekle.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Du mener ekle som deg? Nedlatende og selvgode?

 

Anonymous poster hash: 54e48...899

Skrevet

Anbefaler at du går til en fysioterapeut som er spesialist på bekkenbunn. De vil hjelpe deg med å knipe rett, de fleste kniper ikke rett og får ikke ønsket effekt av knipingen.

 

Høres kanskje ut som om du har livmorfremfall eller fremfall av urinblæra. Er nok lurt å også dra til en gynekolog å få sjekket dette. De er mye flinkere på dette enn fastlegen.

 

Anonymous poster hash: bb8ff...4e6

Skrevet

 

 

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Men verdenen går videre på tross av ditt hat :)

 

Anonymous poster hash: 52625...d11

Åååååh, så kult svart! Like fullt synes jeg voksne som kaller underlivet sitt tissen er ekle.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Du mener ekle som deg? Nedlatende og selvgode?

 

Anonymous poster hash: 54e48...899

 

 

 

Nei, jeg mener barnslig-ekle. Blir litt som når voksne damer snakker med babystemme.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Skrevet

De sier det blir bedre når man ikke ammer lenger.

Ellers er det jo disse hersens knipeøvelsene.

De fraråder operasjon, men det kommer an på hvor mye du er plaget..gå til en flink gynokolog..

 

 

Anonymous poster hash: 79d99...a5c

Skrevet

 

 

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

 

Men verdenen går videre på tross av ditt hat :)

 

Anonymous poster hash: 52625...d11

Åååååh, så kult svart! Like fullt synes jeg voksne som kaller underlivet sitt tissen er ekle.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Jeg er ikke fullt så sinna som deg, men likevel enig. For meg høres det utroolig teit ut. 😂

 

 

Anonymous poster hash: fdf75...41b

Skrevet

typisk folk her inne...blir diskusjoner om hva man skal kalle unerlivet sitt istedetfor å svare på det hun faktisk lurer på.har hatt 3 fødsler... og ja det kan gjøres noe med.Jeg fikk beskjed om å ta knipeøvelser, noe jeg gjorde..men etter ett år var det fortsatt slapt.. skjedeveggen bulet innover.. vet ikke om du har det sånn at når du skal nr 2, så kan man kjenne bæsjen igjennom skjedeveggen...fordi skjedeveggen har blitt slapp..sånn var det iallefall på meg.. hadde store problemer som ikke ble bedre med kniping. Jeg fikk dekket opr. av det offentlige. er du mer enn to fingre vid får man dekket opr. var helt forferdelig vondt etterpå, men var verdt det. kjenner mye mer under sex. legen som opr meg sa at de ikke strammet inn FOR mye, for da kunne det gå ut over at man rett og slett fikk problemer. jeg er ikke så stram som jeg engang var, men mye bedre. Så hvis du ikke blir bedre ville jeg spurt om opr. lykke til: ))



Anonymous poster hash: 4c904...681
Skrevet

 

 

Jeg HATER at voksne mennesker omtaler underlivet sitt som "tissen"! Noe så barnslig og ulekkert.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Du tenker ikke at det er en tiss? Hvilke lekre ord bruker du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 72cef...aa4

 

Tiss er noe småbarn har. Jeg har et underliv - eventuelt en skjede, en urinrørsåpning, en klitoris, kjønnslepper osv.

 

Anonymous poster hash: 781f9...b9b

Så lenge msn holder seg unna vaginaen eller f**** mi syns jeg det meste går.

 

 

Anonymous poster hash: 7e38c...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...