Gå til innhold

Vondt i hode hver dag, farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i hodet hver dag pga lite søvn . Kan dette være farlig på noen måte?

Kan lite søvn over flere år gå utover helsen på noen måte? Jeg er utslitt når jeg våkner om morningen og gleder meg bare til kvelden kommer igjen.

 

Anonymous poster hash: d6dbd...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen?



Anonymous poster hash: 30c74...b28
Skrevet

Er det trøst du er ute etter. Får du ikkje av meg.

 

Gå til legen der får du det svaret du skal ha.

 

Stoler du på DIB damen fram for legen ?

 



Anonymous poster hash: 81ad0...68c
Gjest 5 andre
Skrevet

Gå til legen!

Hodepine hver dag er ikke farlig i seg selv, men dårlig/lite søvn over lengre tid øker risikoen for hjerte-/karsykdommer. Hvis man føler seg utslitt hver morgen, kan det hos noen skyldes søvnapné, som også øker risikoen for hjerte-/karlidelser. Hvordan det står til med deg, kan bare legen finne ut av. 

Skrevet

Vært hos legen , han gjør ingenting. Kan nesten ikke huske sist jeg sov en hel natt. Først gravid med nr 1, sov nesten ikke hele svangerskapet pga kribling i beina, oppe hver natt i Ca 1 år, avtok litt 2 året oppe Ca annenhver natt gjennomsnitt,ble gravid med nr 2, kriblinger hele svangerskapet og han er 4 md nå, våkner flere ganger hver natt. Har så underskudd på søvn..Og nå kjenner jeg at jeg snart møter veggen om jeg ikke får sove snart, i tillegg vondt i hodet hver dag og helt utslitt.

Jeg prøvde å fortelle de når jeg var gravid at de måtte hjelpe meg å få noe å sove på så jeg skulle klare å fungere 100% for babyen men ingen hørte . Sp nå sitter jeg her da..#deprimert

 

Anonymous poster hash: d6dbd...b32

Skrevet

 

Er det trøst du er ute etter. Får du ikkje av meg.

 

Gå til legen der får du det svaret du skal ha.

 

Stoler du på DIB damen fram for legen ?

 

 

Anonymous poster hash: 81ad0...68c

 

Hun ber da ikke akkurat om trøst, og hun sier ikke at hun stoler på folk her inne framfor legen. Du leser litt vel mye mellom linjene. Kan jo være at enkelte trenger å bli ledet i riktig retning (til legen), men det finnes da greiere måter å gjøre det på... 

 

Anonymous poster hash: beec8...62e

Skrevet

 

Er det trøst du er ute etter. Får du ikkje av meg.

 

Gå til legen der får du det svaret du skal ha.

 

Stoler du på DIB damen fram for legen ?

 

 

Anonymous poster hash: 81ad0...68c

Nei trøst hjelper nok ikke meg. Jeg spør her om erfaringer, da legen ikke gir meg noe svar. Ubrukelig?

 

Anonymous poster hash: d6dbd...b32

Skrevet

Hvem "de" er det som må hjelpe deg? Har du ikke en mann eller andre som kan avlaste iblant? Selvsagt er det ikke bra for kroppen å gå årevis med for lite søvn, ikke minst for psyken. Krev hjelp fra mann, venner og familie, vær klar på at dette er helt nødvendig nå for at du skal holde hodet over vannet. Er du deprimert også tar du det opp med fastlege og helsesøster.

 

Anonymous poster hash: f1e80...86b

Skrevet

Vært hos legen , han gjør ingenting. Kan nesten ikke huske sist jeg sov en hel natt. Først gravid med nr 1, sov nesten ikke hele svangerskapet pga kribling i beina, oppe hver natt i Ca 1 år, avtok litt 2 året oppe Ca annenhver natt gjennomsnitt,ble gravid med nr 2, kriblinger hele svangerskapet og han er 4 md nå, våkner flere ganger hver natt. Har så underskudd på søvn..Og nå kjenner jeg at jeg snart møter veggen om jeg ikke får sove snart, i tillegg vondt i hodet hver dag og helt utslitt.

Jeg prøvde å fortelle de når jeg var gravid at de måtte hjelpe meg å få noe å sove på så jeg skulle klare å fungere 100% for babyen men ingen hørte . Sp nå sitter jeg her da..#deprimert

 

Anonymous poster hash: d6dbd...b32

Det er jo ikke legen du skal gå til, det er mannen din. Sov med ørepropper og la han ta barna en hel natt/morgen så du får ta igjen søvn. Også finner du rutiner som gjør at du kan sove med barnet på dagtid om det lar seg gjøre. Alt annet kan vente en periode til du kommer deg til hektene. Man blir gæren av for lite søvn.

 

Anonymous poster hash: 3963e...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...