Gå til innhold

Hvilken saft drikker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lerum husholdningssaft. Den som ikke inneholder kunstig søtning.

 

Ellers er jeg veldig glad i iste, den grønne på kartong er best! Fantastisk god på sommeren :)

 

Anonymous poster hash: 213ab...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hervik sin rips- og bringebærsaft. Kjempegod.

Skrevet

Askim her. Blåbærsaft eller rips og jordbær stort sett! :)

 

Anonymous poster hash: 6038c...fdd

Skrevet

Her drikker vi husholdningssaft fra Lerum (?) og Fun Light fruktfest. Min store favoritt er fra Zeroh, spesielt den med fersken. Virkelig god tørsteslukker og ikke trenger man store dråpene oppi glasset.



Anonymous poster hash: bb50f...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...