Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #26 Skrevet 18. mars 2016 Lerum husholdningssaft. Den som ikke inneholder kunstig søtning. Ellers er jeg veldig glad i iste, den grønne på kartong er best! Fantastisk god på sommeren Anonymous poster hash: 213ab...058
Himmel og hav Skrevet 18. mars 2016 #28 Skrevet 18. mars 2016 Hervik sin rips- og bringebærsaft. Kjempegod.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #30 Skrevet 18. mars 2016 Askim her. Blåbærsaft eller rips og jordbær stort sett! Anonymous poster hash: 6038c...fdd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #31 Skrevet 18. mars 2016 Her drikker vi husholdningssaft fra Lerum (?) og Fun Light fruktfest. Min store favoritt er fra Zeroh, spesielt den med fersken. Virkelig god tørsteslukker og ikke trenger man store dråpene oppi glasset. Anonymous poster hash: bb50f...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå