Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Samboer og jeg har lenge hatt et litt vanskelig forhold.Vi har to barn, jeg er i permisjon med babyen nå.Samboer driver eget firma og jobber mye.Han er derfor lite involvert i familien og viser liten interesse for babyen. Han har aldri tatt henne på natten, skiftet to bleier. Baby er 6 mnd.Og skal selvsagt ikke ha pappapermisjon.Jeg tar meg av alt på hjemmebane.Jeg begynner å bli sliten av at han aldri tar initiativ til å bidra.I tillegg må jeg rydde etter han. Han setter ikke inn i oppvaskmaskinen selv, eller løfter tøyet i skittentøyskurven. Igår kalte han meg i tillegg fitte! Dette fordi jeg selv ønsket å legge inn betalingsinformasjon fra mitt kort på Netflix. Han mente jeg bare provoserte han fordi han mente jeg ville gjøre dette tregere enn han.Hva tenker dere om meg og situasjonen? Gjennom alle årene vi har vært sammen har jeg vært frustrert over at han ikke gjør noe hjemme, og han har ikke alltid vært busy i jobbsammenheng.. Anonymous poster hash: bd1ba...b46
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Hadde jeg blitt kalt fitte hadde jeg eksplodert!! Han eier jo ikke respekt for deg. Ville tatt en alvorlig samtale med han og dratt han med på familievernkontoret. Anonymous poster hash: 56a7b...6c7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Vi har hatt noen runder for å si det sånn og fk blir han aldri med på.I tillegg sa han at han ikke kunne skjønne jeg klaget og var sliten. Jeg var jo bare hjemme med en baby. Anonymous poster hash: bd1ba...b46
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Familievernkontor! Jeg har forståelse for mye jobbing og eget firma, mannen min driver også for seg selv og kan selvfølgelig ikke legge ned driften den tiden han evt skulle ha fedrekvote, da hadde han gått konkurs. Men fedrekvoten har man lang tid på å ta ut, innen barnet er 3 år, så min man tok 1-2 dager i uken med fedrekvote over veldig lang tid, da fikk barnet en fridag i uken sammen med pappa første året i barnehagen. Når det kommer til latskap i heimen, kalle partneren sin stygge navn og i det hele tatt være så nedlatende og respektløs.... Vel, han hadde ikke blitt gammel i mitt hus! Anonymous poster hash: ea9f9...01e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Hvis han ikke skjønner at han er en jævel er det bare å gå. Slike forandrer seg aldri. Du får det bedre uten ham. Anonymous poster hash: 6ae2c...41f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Takk for tips om fedrekvoten. Vi får se hva det blir til. Interessert for babyen er ganske liten i utgangspunktet. Merkelig greie det der. Som mor kan jeg bare ikke forstå det.Jeg har stor forståelse og heier på han i jobben.Men synes han er så respektløs når han ikke gidder løfte en finger i huset, og ikke en gang rydde etter seg selv. Han ser meg stresse rundt mens han selv slapper av i sofaen. Sånn var det når jeg jobbet fullt også.Tror det er liten sjanse for forbedring. Han har null respekt. Anonymous poster hash: bd1ba...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå