Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 AltsÄ din mamma eller er din mor svigermor fra helvete? Hva tror du mannen din hadde sagt om han ikke ville skÄnet dine fÞlelser.  Anonymous poster hash: aef09...e5b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Ja han sier selv han er veldig heldig. Han har mer kontakt med mine foreldre enn sine egne da hans er skilt og funnet seg nye familier. Han sier ofte "jeg gjÞr det kun for svigermor" om det er noe han syter litt med, sÄ gjÞr han det i minste for hennes skyld da.  Anonymous poster hash: 0f6c5...a29
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Han er langt mer uheldig med sin svigermor enn jeg er med min. Â Anonymous poster hash: 8cd19...2e7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Nei, min mor er en idiot.  Min far er en fantastisk person, sÄ mannen min er heldig med svigerfaren sin!  Anonymous poster hash: 40002...8fd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Han sier rett ut hva han mener, sÄ jeg trenger ikke gjette  Han er veldig fornÞyd med sin svigermor. Hun er hjelpsom, men blander seg ikke inn i noe. Hun er veldig snill og omtenksom og har et behagelig vesen. Det er ofte jeg som irriterer meg over henne, og han som forsvarer henne  Min far derimot... Blir han mye raskere mett av... Han kan vÊre sÊr av og til.  Men alt i alt har han et godt forhold til sine svigerforeldre.  Anonymous poster hash: 98799...f25
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Han sier hva han mener han, sÄ det vet jeg, og jeg er enig.  Hun har gode sider, men det at hun er psykisk syk dominerer dessverre. Hun har sosial angst, er depressiv osv. Kommer aldri pÄ besÞk, ringer aldri, spÞr aldri etter ungene, Þnsker ikke Ä vÊre barnevakt, snakker bare om sykdom og elendighet, er rett og slett ikke sÊrlig lystig Ä vÊre sammen med og har ingen plass i vÄr hverdag (fordi hun ikke Þnsker det selv).   Anonymous poster hash: ceab7...3a2
megmegmeg Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Han sier selv at han liker min mor myyyye bedre enn sin egen. Min mor forguder han omtrent đ Hun har ogsĂ„ sagt at hun kommer ikke til Ă„ kutte kontakten med han om det skulle bli slutt mellom oss đđ han er som en sĂžnn for henne. Syns det er fint at hun syns det siden hans egen mor gir seg en god F i bĂ„de han, meg og barnet vĂ„rt. Og det pĂ„ grunn av at hun ikke liker meg:/ syns hun kunne vĂŠrt sivilisert mot oss iallefall... For barnet vĂ„rt og for sĂžnnen sin i det minste.. Blir trist av hele opplegget
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #8 Skrevet 18. mars 2016 Tror han er veldig fornÞyd med sin svigermor. Hun er trivelig og hjelpsom, blander seg ikke inn. Den eneste er at min mor ikke er av den snakkesalige typen. Tror det hadde blitt en stille kveld med de to alene.. Han har bedre personkjemi med min far ser jeg.  Jeg var ogsÄ fornÞyd med min svigermor, men hun er dessverre dÞd nÄ.  Anonymous poster hash: e8ff1...85a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 Han er fornÞyd, men han syns hun drikker litt mye og roter nÄr vi er pÄ hyttetur ilag. Er enig.  Anonymous poster hash: ae238...f14
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Han er veldig fornĂžyd. Anonymous poster hash: 877ba...2a3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Ja han er veldig fornÞyd, har e godt forhold til begge mine foreldre, og kan ringe deg begge to. Etter fÞdselen av vÄr tredje, stakk han innom dem pÄ kvelden fÞr han dro hjem  Anonymous poster hash: 6af56...9c4
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 De blir neppe bestevenner noen gang. Til det er de for forskjellige. Men heldigvis har de noe til felles ogsÄ: hjelpsomhet, humor og sans for lange, gode mÄltider. SÄ vi mÞtes over matbordet og latteren.  Mine svigerforeldre har ogsÄ sine sider, men jeg er oppriktig glad i dem og skulle Þnske jeg sÄ dem oftere. SÄ jeg er nok den heldigste.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Haha, nei. Ingen som pÄ noen mÄte er beslektet eller assosiert med min mor er heldige. Hun er en narkoman sosiopat med Þyne for seg selv, seg selv, og atter seg selv.  Anonymous poster hash: 876e7...213
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Ja, siden hun er dĂžd. Og da hun levde, hadde jeg uansett null kontakt med henne. Anonymous poster hash: 2b4b3...8bf
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #15 Skrevet 18. mars 2016 Jeg sier at mannen min er drittheldig med sin svigermor siden hun dÞde mange Är fÞr han kom inn i livet mitt. Mannen min derimot synes han er skikkelig uheldig siden han aldri fikk bli kjent med og ha el svigermor.  Anonymous poster hash: 25c23...966
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #16 Skrevet 18. mars 2016 Tjah, hun er ikke en sÄnn som blander seg i hvertfall. Hun ringte meg sist i September tror jeg, mÞter henne i barnebursdager, men er ikke noe nÊrmere henne enn en tilfeldig kollega. Har bare mÞtt moren hans en gang, men hun ringer sÞnnen flere ganger i uken, og var veldig hyggelig mot meg. Gleder meg til Ä bli kjent med henne.  Anonymous poster hash: a1170...716
Mandala Skrevet 18. mars 2016 #17 Skrevet 18. mars 2016 Ikke ekstremt heldig. PÄ en side er hun snill som dagen er lang, pÄ en annen side er hun veldig trangsynt, fordomsfull og ingenting kan endre hennes bastante meninger om hva som helst.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #18 Skrevet 18. mars 2016 Ja, han er heldig. Vi er naboer og de ser hverandre hver dag. De prater mye og samarbeider godt. Â Anonymous poster hash: 43608...36a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #19 Skrevet 18. mars 2016 Han har bare truffet henne et par ganger. Men om de hadde kjent hverandre hadde han nok likt henne. Hun er ganske morsom. Â Anonymous poster hash: f95ee...b4e
klg,2 boys now:) Skrevet 18. mars 2016 #20 Skrevet 18. mars 2016 Vi har nok begge to tapt den delen gitt.hans svigermor er mest opptatt av seg selv og sitt,barn og barnebarn er pliktbesÞk Min svigermor mangler kontakt med hjernen innimellom nÄr hun snakker kan vÊre ekstremt frekk og nedlatende og hun er hypokonder av rang
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #21 Skrevet 18. mars 2016 Ja, han er veldig heldig. Hun er fantastisk. Men jeg er ogsÄ heldig, for min svigermor er like fin som mamma  Anonymous poster hash: 4dfb6...02f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #22 Skrevet 18. mars 2016 De har et veldig godt forhold.  Siden mannen selv foreslÄr bÄde Ä besÞke dem og reise pÄ ferie med dem kan jeg nok si ganske sikkert at han liker henne!  Anonymous poster hash: d7a3d...7e7
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #23 Skrevet 18. mars 2016 Ja, han er godt fornĂžyd med svigermor. Men sĂ„ bor vi ganske langt unna hverandre..đ  Anonymous poster hash: b3b0b...7ed
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #24 Skrevet 18. mars 2016 Mine foreldre er helt annerledes enn hans. Han kan trolig lettere snakke med hans foreldre men mine foreldre sier ting som de er,er langt mer reelle. Han liker det ikke alltid men jeg tror at han vokste pÄ deres rÄd og veiledning.  Anonymous poster hash: ec089...0ab
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #25 Skrevet 18. mars 2016 Jeg er mer heldig med svigermor enn min mann. Ikke fordi det er noe galt med min mor altsÄ, men min mann er en beskjeden type og "klikker" ikke helt med mamma, som kan vÊre litt kritisk (klaget sist hun satt barnevakt om manglende vask under sofaen) og lukket. Min svigermor er den mest Äpne, varme, luneste, kjÊrlige damen jeg vet om.  Anonymous poster hash: e0139...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ