Gå til innhold

Kan jeg ha 3 barn med forbokstav som begynner på L?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før. Lukas og Linnea. Venter en gutt nå. Kan vi kalle han Levi? Eller blir det rart?

Usikker på om jeg liker navnet også.

Albert er alternativ to.

Anonymous poster hash: a0a5d...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan kalle ungen på L. Fordi det er din unge og du bestemmer. Jeg liker ikke bibelske navn så Levi hadde ikke kommet på tale. 

Anonymous poster hash: e9b6b...f05
Skrevet

Det blir rart.

Anonymous poster hash: 716ee...ebd

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Selvfølgelig kan neste barn ha et navn som begynner på L. Men Levi? For meg blir det veldig Levis.

Skrevet

Mange fine navn på L. Men ikke Levi.

Lars

Lorentz

Lauritz

Lidvar

Liva

Livia

Lovise

Lidveig

Larisa

Anonymous poster hash: a6aef...adf

Skrevet

Levi er kjempefint!!

Anonymous poster hash: e1cef...10f
Skrevet

Absolutt! Hvis den tredje får en annen forbokstav kan han også føle seg litt utenfor. Men fint at navnene er litt ulike ellers, så det ikke blir for tungekrøll for dere. Levi er fint.

Anonymous poster hash: e9eda...dae

Skrevet

Absolutt! Hvis den tredje får en annen forbokstav kan han også føle seg litt utenfor. Men fint at navnene er litt ulike ellers, så det ikke blir for tungekrøll for dere. Levi er fint.

Evt. andre forslag: Leo, Leon, Leonard, Lionel, Liam, Lennard/t, Linus, Ludvik, Lorentz, Lage.

Skrevet

Klart du kan velge et navn til på samme bokstav. Jeg liker ikke Levi, så hadde valgt Albert om det var mitt barn. Men velg det dere ønsker, så velg Levi om det er en favoritt (og ikke noe dere bare vurderer for å ha et navn på L).

Skrevet

Leo, Ludvik, Liam er allerede brukt i familien.

Ellers har jeg ingen navn på L som jeg liker.

Lennox?

Levian er det jentenavn?

Skrevet

Ludolf?

Anonymous poster hash: 1fcad...a68
Skrevet

Ja synes det er fint :) kjenner flere søsken som har samme bokstaver :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Albert er vel uansett det fineste av de to aktuelle.

Skrevet

Levi er kult og passer godt til søsknene! Liker klangen når alle har samme bokstav jeg da :)

Anonymous poster hash: 91100...5f0

Skrevet

Ja du kan kalle ungen på L. Fordi det er din unge og du bestemmer. Jeg liker ikke bibelske navn så Levi hadde ikke kommet på tale.

Anonymous poster hash: e9b6b...f05

Uff ja, bibelske navn er skikkelig farlig

Anonymous poster hash: 6ac9f...44b

Skrevet

Du kan ha så mange barn du vil med navn på bokstaven L. Angående Levi, så er ikke det et navn jeg ville valgt.

Skrevet

Liker ikke Levi, men ellers så er det jo ingenting i veien for nok et barn med L.

Anonymous poster hash: 15e07...353

Skrevet

Nei, nei, nei. Det er kun M, B og K som kan brukes på alle søsken når det er tre stk.

L kan kun brukes på enebarn eller ett av tre søsken. Er det det fire søsken så kan L brukes på to av de. Det fordrer derimot at de to siste enten begynner på A eller D.

Må ikke finne på å klusse med repeteringen av første bokstav i første navn. Blir kaos av slikt!

Anonymous poster hash: d4da2...785

Skrevet

Lavrans. Du kan få det av meg, siden jeg aldri får brukt det ;) Funker ikke på vår dialekt.

Skrevet

Funker bra med 3 L-navn. Jeg liker Levi godt, men både Lukas og Linnea er typiske poppis-navn, så da passer det bedre med Linus, Leon, Liam osv.

Anonymous poster hash: 1064e...dbf

Skrevet

Leo, Ludvik, Liam er allerede brukt i familien.

Ellers har jeg ingen navn på L som jeg liker.

Lennox?

Levian er det jentenavn?

I

Lennox er et superkult navn!

Og samme bokstav? Kjør på! Jeg har to på samme bokstav. Dette er gjort bevist. Og hadde fortsatt med samme bokstav hvis det hadde blitt en nr 3!

Skrevet

Kjør på!

Anonymous poster hash: 0cdb4...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...