Gå til innhold

magevirus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt kraftig omgangssyke begge veier med påfølgende magekramper og diaré? Er selv på fjerde dagen nå og begynner å bli utslitt og litt bekymret. Heldigvis kun meg i familien som har fått det.

Anonymous poster hash: ffcb8...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har hatt kraftig omgangssyke begge veier med påfølgende magekramper og diaré? Er selv på fjerde dagen nå og begynner å bli utslitt og litt bekymret. Heldigvis kun meg i familien som har fått det.

Det høres mer ut som matforgiftning synes jeg, magevirus varer sjelden så lenge

Anonymous poster hash: abd45...78b

Skrevet

Jeg kan ikke komme på å ha spist noe de andre i fam ikke har. Tenker jeg får ringe legen i løpet av dagen.

Skrevet

Her er det 3 dager siden første ungen ble syk og han kaster opp enda. Ikke sånn konstant, men med noen timers mellomrom. Han har smittet resten av familien ÷ meg, så nå har jeg fire barn og en mann med spysjuken å ta meg av 😵😵😵.

Anonymous poster hash: 9aafd...791

Skrevet

Flere som har hatt kraftig omgangssyke begge veier med påfølgende magekramper og diaré? Er selv på fjerde dagen nå og begynner å bli utslitt og litt bekymret. Heldigvis kun meg i familien som har fått det.Anonymous poster hash: ffcb8...46c

Det høres mer ut som matforgiftning synes jeg, magevirus varer sjelden så lengeAnonymous poster hash: abd45...78b

Omvendt. Matforgiftning pleier ikke å vare så lenge.

Anonymous poster hash: 8eacf...4f1

Skrevet

Flere som har hatt kraftig omgangssyke begge veier med påfølgende magekramper og diaré? Er selv på fjerde dagen nå og begynner å bli utslitt og litt bekymret. Heldigvis kun meg i familien som har fått det.Anonymous poster hash: ffcb8...46c

Det høres mer ut som matforgiftning synes jeg, magevirus varer sjelden så lengeAnonymous poster hash: abd45...78b
Omvendt. Matforgiftning pleier ikke å vare så lenge.

Anonymous poster hash: 8eacf...4f1

Da jeg ble matforgiftet spydde jeg i to døgn og hadde diare i nesten 14 dager...

Anonymous poster hash: abd45...78b

Skrevet

Her er det 3 dager siden første ungen ble syk og han kaster opp enda. Ikke sånn konstant, men med noen timers mellomrom. Han har smittet resten av familien ÷ meg, så nå har jeg fire barn og en mann med spysjuken å ta meg av 😵😵😵.

Stakkars dere. Full sympati og god bedring!

Skrevet

Stakkars dere. God bedring!

Skrevet

Ble helt feil på de to forrige postene. Skulle ønske god bedring til damen med syke barn og mann. ☺

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...