Gå til innhold

Gravid og mareritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vonde drømmer natt etter natt, drømmer gjerne at kjæresten er utro ( noe av det verste jeg kan tenke meg) og jeg drømmer at han er det om og om igjen. Hva skjer med det? Pleier ellers aldri å ha mareritt 😅 Flere som hadde/ har mareritt som gravid?

Anonymous poster hash: faaab...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig at man har livlige drømmer som gravid. Jeg har hatt trivelige drømmer så langt, kjipt at du har mareritt :/

Skrevet

Skjønner hvordan du har det Jeg har og mye mareritt nå som jeg er gravid.

Drømmer også mye om nære personer som dessverre har gått bort, selv om det er jo på godt og vondt da.

Anonymous poster hash: c0bc7...564
Skrevet

Veldig vanlig at man har livlige drømmer som gravid. Jeg har hatt trivelige drømmer så langt, kjipt at du har mareritt :/

Bra det er vanlig med livlige drømmer da, kanskje de forandrer seg etterhvert:)Håper virkelig det😅Har så vond følelse hver gang jeg våkner😞

Skrevet

Skjønner hvordan du har det Jeg har og mye mareritt nå som jeg er gravid.

Drømmer også mye om nære personer som dessverre har gått bort, selv om det er jo på godt og vondt da.

Anonymous poster hash: c0bc7...564

Godt jeg ikke er alene, selv om ikke ønsker at noen skal ha det kjipt altså. Men "bra" det ikke bare er meg. Å drømme om nære personer som ikke er her lenger, må også være tøft ja..

Skrevet

Her blir det bare værre. Drømmer en del at jeg dreper folk. Det absolutt værste var når jeg drømte at jeg tok livet av sønnen min. Hylgråt når jeg våknet, og begynte å gråte igjen hver gang jeg tenkte på det eller fikk bildene i hodet i flere dager etterpå..

Skrevet

Drømte masse fælt da jeg var gravid også.

Det er en stor omveltning i livet å få barn,mye som skjer inni deg

Anonymous poster hash: a3965...b8a

Skrevet

Her blir det bare værre. Drømmer en del at jeg dreper folk. Det absolutt værste var når jeg drømte at jeg tok livet av sønnen min. Hylgråt når jeg våknet, og begynte å gråte igjen hver gang jeg tenkte på det eller fikk bildene i hodet i flere dager etterpå..

Fytti rakkern det hørtes helt grusomt ut😫 Får ikke håpe drømmene blir så ille

Skrevet

Drømte masse fælt da jeg var gravid også.

Det er en stor omveltning i livet å få barn,mye som skjer inni deg

Anonymous poster hash: a3965...b8a

Ja det skal være sikkert og visst, blir helt satt ut jeg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...